سری نوا ۱۱ هواوی انقلابی در گوشی‌های میان رده به پا خواهند کرد

اقتصاد ۱۰۰ - هواوی قصد دارد با سری Nova 11 – نوا 11 خود بازار محصولات میانرده را دگرگون کند. این محصولات هم‌تراز با پرچمداران به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود!

سری نوا ۱۱ هواوی انقلابی در گوشی‌های میان رده به پا خواهند کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، هواوی در حال حاضر با تمام قوا مشغول کار بر روی تبلیغ سری پی ۶۰ و میت ایکس ۳ خود است. با این وجود یک خانواده دیگر هم در سبد محصولات این کمپانی قرار دارد که می‌تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند!

سری نوا ۱۱ هواوی محصولات جذاب آینده این غول چینی صنعت موبایل هستند که زمان زیادی تا معرفی‌شان باقی نمانده است. به همین بهانه امروز در گجت نیوز به معرفی مختصر این سری گوشی ها و مشخصات و قابلیت‌های احتمالی آن‌ها خواهیم پرداخت.

سری Huawei Nova 11

جدیدترین اخبار و اطلاعات از سری Nova 11 هواوی توسط افشاگر شناخته شده وایبو، classmateguan، در اختیارمان قرار گرفته است.‌ به ادعای این افشاگر، سری نوا 11 هواوی هم اکنون آماده رونمایی است و این کمپانی برنامه ویژه‌ای برای این سری گوشی‌ها دارد.

اخبار پیشین پیرامون این سری حاکی از عرضه آن‌ها در سه نسخه معمولی، پرو و اولترا بوده‌اند. بر این اساس به نظر می‌رسد چینی‌ها قصد دارند با این سری محصولاتشان حضور بسیار قدرتمندتری در بازار گوشی های میانرده داشته باشند.

بر اساس اطلاعات جدید، این محصولات از مستحکم‌ترین لایه محافظتی صفحه نمایش بهره برده و به ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند شد.

سری نوا ۱۱ هواوی به شیشه مستحکم و ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌شوند

به ادعای افشاگران چینی، سری گوشی های Nova 11 هواوی از شیشه کونلون بهره خواهند برد. هواوی اعلام کرده که این شیشه از فناوری میکرو نانو کریستالین بهره برده که باعث ارتقای چشمگیر استحکام آن خواهد شد.

شیشه مقاوم Huawei

استفاده از این شیشه‌های مستحکم در محصولات میانرده هواوی، در صورتی که صحت داشته باشد، تصمیمی تحسین برانگیز از سوی این کمپانی است که می‌تواند محصولات میانرده این کمپانی را به سطح بالاتری ارتقا داده و حس پریمیوم‌تری به آن‌ها ببخشد.

پیش از این هواوی از این لایه مستحم و مقاوم تنها در پرچمدارانش استفاده کرده بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که هواوی سری نوا ۱۱ خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز مجهز کند.‌ اگر به یاد داشته باشید، سری گوشی های میت ۵۰ هواوی نخستین محصولاتی بودند که مجهز به این قابلیت رونمایی شدند.

هواوی همچنین کمی بعد این قابلیت را بهینه‌سازی کرده و با ساعت‌های هوشمند خود ادغام کرد.

ارتباط ماهواره‌ای Huawei

در فاصله تنها شش ماه پس از رونمایی از تکنولوژی ارتباط ماهواره‌ای، هواوی همچنین نسل دوم آن را نیز معرفی کرد. بنابراین اگر قرار باشد گوشی های سری Nova 11 از این قابلیت بهره‌مند باشند، احتمالا به نسل دوم این فناوری مجهز خواهند بود.

جزئیات لو رفته از دوربین

یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی Weibo همچنین گزارش داده که سری نوا 11 هواوی از یک سیستم دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد. همچنین به گزارش این کاربر، حسگر اصلی به کار رفته در این گوشی اندازه‌ای بسیار بزرگ خواهد داشت.

البته هنوز نمی‌توان در خصوص اندازه این حسگر اظهار نظر کرد؛ اما تقریبا می‌توان مطمئن بود که این حسگر قابلیت‌های جذب نور فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. علاوه بر این، مدل‌های پرو یا اولترا می‌توانند از یک دوربین زوم پریسکوپ نیز استفاده کنند.

در این میان مدل استاندارد نیز احتمالا از یک حسگر تله فوتو معمولی بهره خواهد برد.

نوا 11 هواوی

دوربین سلفی سری گوشی‌های میانرده جدید هواوی نیز یکی دیگر از مشخصاتی است که احتمالا شاهد بهبودش خواهیم بود.

سری گوشی های Nova 10 هواوی نخستین محصولاتی بودند که به دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی مجهز شدند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسل جدید هم در این بخش از سیستم جدید و جذابی استفاده کند.

در حقیقت با توجه به سابقه سری گوشی های Nova، بسیاری کاربران انتظار دارند که هواوی بخشی از تکنولوژی‌های فوق‌العاده عکسبرداری خود را در دوربین سلفی سری نوا 11 نیز مورد استفاده قرار دهد.

پردازنده سری گوشی های هواوی Nova 11

گزارش‌های کنونی حاکی از استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام در سری نوا ۱۱ هواوی هستند.

دقت کنید که همین پردازنده‌ها در گوشی‌های پرچمدار سری P60 این کمپانی نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفتند. بنابراین، جدیدترین میانرده چینی‌ها از چیپست‌هایی مشابه با محصولات پریمیوم این کمپانی بهره خواهد برد که تا حدی جای تعجب دارد!

تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

سری Nova 11  همچنین از قدرتمندترین و سریع‌ترین نمونه از پردازنده‌های Snapdragon 8+ Gen. 1 بهره خواهند برد. بنابراین توان پردازشی این محصولات سرآمد بوده و با بسیاری پرچمداران اندرویدی رقابت خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات دیگری از این سری گوشی های میانرده هواوی در اختیارمان نیست. با این وجود، با در نظر گرفتن نزدیک بودن زمان رونمایی از آن‌ها احتمالا به‌زودی اخبار بیشتر در خصوص آن‌ها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز