میان رده هوآوی Nova 11 با بهترین محافظ گلس جهان و ارتباط ماهواره‌ای

اقتصاد ۱۰۰ - هوآوی به زودی گوشی میان رده Nova 11 را مجهز به بهترین گلس جهان و ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد کرد.

میان رده هوآوی Nova 11 با بهترین محافظ گلس جهان و ارتباط ماهواره‌ای

به گزارش گروه دانش و فناوری، گلس موسوم به Kunlun از فناوری نانو میکروکریستالی بهره برده که ازطریق ۱۰ نانو کریستال سطح کوادریلیون به دست می‌آید و بدین ترتیب استحکام شیشه را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

تا پیش از این هوآوی محافظ گلس Kunlun را برای محصولات پریمیوم در نظر گرفته بود اما با نصب روی میان رده Nova 11 و طراحی بهتر، باعث می‌شود تا گوشی میان رده شبیه پریمیوم شود.

از سوی دیگر میت ۵۰ اولین گوشی بود که ارتباط ماهواره‌ای داشت و قرار است هوآوی این فناوری را روی میان رده Nova 11‌هم بیاورد.

طبق نشت قبلی قرار است ۳ مدل Nova 11، Nova 11 Pro و Nova 11 Ultra راهی بازار شود.

همچنین Nova 11 دارای ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود. اما مهمترین بخش این است که یک سنسور اولیه بسیار بزرگ وجود خواهد داشت.

اطلاعات خاصی در مورد اندازه دوربین موجود نیست. اما، می‌توان با اطمینان گفت که سنسور اولیه قابلیت جذب نور چشمگیری خواهد داشت.

همچنین، مدل Pro یا Ultra می‌تواند دوربین زوم پریسکوپ را به همراه داشته باشد و مدل معمولی Nova 11 می‌تواند دارای سنسور تله فوتو معمولی باشد.

دوربین جلوی گوشی های نوا 11 احتمالاً شاهد ارتقاء خواهد بود. برای نگاه کردن به گذشته، گوشی‌های Nova 10 اولین گوشی‌هایی بودند که سنسور سلفی 60 مگاپیکسلی با تله فوتو در جلو را به همراه داشتند.

بنابراین، طرفداران امیدوارند که در بخش دوربین جلوی گوشی‌های جدید چیزی تاثیرگذارتر ببینند. شاید هواوی واقعاً فناوری بیشتری را به بخش دوربین جلو بیاورد.

سری نوا 11 هواوی با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8+ عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که این همان SoC موجود در سری P60 است که پرچمدار فعلی هواوی است. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم دستگاه های میان رده جدید چگونه در برابر پرچمداران این برند مقاومت می کنند.

با توجه به این نکته، نکته اخیر نشان می‌دهد که گوشی‌های Nova 11 سریع‌ترین نسخه چیپست Snapdragon 8+ را مجهز خواهند کرد. این بدان معناست که دستگاه ها باید بتوانند عملکرد عالی ارائه دهند. حداقل، این دستگاه ها با جدیدترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 7+ نسل 2 قابل مقایسه خواهند بود.

 

منبع: گیزچاینا

انتهای پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما