iOS 17 بسیاری از ویژگی‌های درخواستی کاربران را به ارمغان خواهد آورد

اقتصاد ۱۰۰ - مارک گورمن افشاگر معروف اپل، امروز اظهارات قبلی خود را اصلاح کرده و گفته که برخلاف آنچه تصور می‌شد، iOS 17 یک نسخه سبک نخواهد بود که فقط به رفع اشکالات بسنده کرده باشد.

iOS 17 بسیاری از ویژگی‌های درخواستی کاربران را به ارمغان خواهد آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ امروز گزارش داده که اپل در فرآیند توسعه خود، استراتژی iOS 17 را تغییر داده است تا چندین ویژگی جدید کارآمد را اضافه کند که نشان می‌دهد این بروزرسانی ممکن است مهم‌تر از آنچه پیش‌تر تصور می‌شد باشد.

در ژانویه (دی ماه ۱۴۰۲)، گورمن اظهار کرد که iOS 17 به دلیل تمرکز شدید اپل بر روی هدست واقعیت ترکیبی و سیستم عامل آن، می‌تواند بروزرسانی زیادی را برای آیفون‌های واجد شرایط ارایه نکند. اما گورمن امروز در جدیدترین خبرنامه خود توضیح داده که تغییر استراتژی اپل در طول فرآیند توسعه این بروزرسانی، چندین ویژگی جدید را اضافه کرده است:

زمانی که اپل تصمیم گرفت iOS 17 را توسعه دهد، تفکر اولیه این بود که آن را یک نسخه سبک باید در نظر بگیریم که بیشتر بر روی رفع اشکالات و بهبود عملکرد متمرکز باشد تا افزودن ویژگی‌های جدید (برخلاف رویکردی که این شرکت در مورد Snow Leopard در mac OS X در سال ۲۰۰۹ در پیش گرفت). اما بعدها در فرآیند توسعه، این استراتژی تغییر کرد. اکنون انتظار می‌رود که نسخه iOS 17 دارای چندین ویژگی خوب و منحصر به فرد باشد. هدف این نرم افزار که با اسم رمز «Dawn» شناخته می‌شود، این است که چندین ویژگی درخواستی کاربران را عرضه کند.

به نظر می‌رسد که همانند بروزرسانی نرم افزار قبلی آیفون، iOS 17 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن (خرداد)، پیش از عرضه در پاییز پیش نمایش شود. این بروزرسانی می‌تواند طیف وسیعی از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید مانند تجربه نسل بعدی کارپلی، تغییرات در سیری، پشتیبانی از بارگذاری جانبی و فروشگاه‌های برنامه جایگزین، پشتیبانی از هدست واقعیت ترکیبی اپل و موارد دیگر را ارایه دهد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما