واتس‌اپ از دو ویژگی جدید دیگر رونمایی کرد

اقتصاد ۱۰۰ -ویژگی‌های جدیدی که امروز واتس‌اپ معرفی کرده، کنترل بیشتری را برای ادمین گروه‌ها به ارمغان می آورد.

واتس‌اپ از دو ویژگی جدید دیگر رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام،متا شرکت مادر واتس اپ، دو بروزرسانی جدید مربوط به گروه‌های واتس اپ را معرفی کرده است که شامل یک ابزار جدید کنترل حریم خصوصی برای ادمین‌ها و راهی برای کاربران به منظور یافتن گروه‌های مشترکشان است.

برای ادمین‌های گروه، واتس اپ اکنون دارای ابزاری در انتظار شرکت کنندگان است که به آنها این توانایی را می‌دهد که تصمیم بگیرند چه کسی می‌تواند به گروه بپیوندد. واتس اپ می‌گوید وقتی یک ادمین تصمیم می‌گیرد لینک دعوت گروه خود را به اشتراک بگذارد یا گروه خود را در یک انجمن قابل ملحق شدن کند، اکنون کنترل بیشتری بر روی افرادی که می‌توانند به آن گروه بپیوندند، خواهد داشت.

از طرف دیگر اکنون این امکان برای کاربران به وجود آمده تا بفهمند که چه گروه‌هایی با شخص دیگری مشترک است. این را می‌توان با جستجوی نام مخاطب انجام داد، جایی که آنها می‌توانند عضویت مخاطب گروه را ببینند.

ویژگی‌های جدید ذکر شده برای گروه‌ها در هفته‌های آینده برای iOS و اندروید عرضه خواهد شد. واتس اپ همچنین در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به عضویت چت گروهی در این پلتفرم رمزگذاری شده اجازه می‌دهد پس از مدت زمان مشخصی منقضی شود، اگرچه مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی عرضه می‌شود، اما عرضه آن قطعی است.

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما