ایربادز Nothing Ear 2 شبیه به Ear 1 اما کاملا برتر از آن

اقتصاد ۱۰۰ - Nothing اولین محصول خود – Nothing Ear 1 – را در 27 ژوئیه 2021 عرضه کرد.

ایربادز Nothing Ear 2 شبیه به Ear 1 اما کاملا برتر از آن

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ،سپس یک مدل دیگر، یعنی Nothing Ear Stick با کمی تفاوت در ژوئن 2022 را وارد بازار کرد. اما امروز، یک جفت ایربادز بی‌سیم کاملا جدید دیگر را عرضه می‌کند، که می‌توان آن را دنباله‌روی واقعی Ear 1 محسوب کرد، یعنی Nothing Ear 2.

هرچند که اسم Nothing Ear 2 ممکن است باعث شود ما فکر کنیم با یک محصول تکراری و مشابه با Ear 1 رو به رو هستیم، اما چیزهای زیادی در زیر کاپوت آن وجود دارد که باعث می‌شود این ایربادز جدید یک پله بالاتر از نسخه اصلی باشد. اگر می‌خواهید با تفاوت‌های این دو محصول و ویژگی‌های Nothing Ear 2 آشنا شوید در ادامه‌ی این مقاله با همراه باشید.

 

تصویر پایین Nothing Ear 1 را در کنار Nothing Ear 2 نشان می‌دهد. در نگاه اول، ممکن است هیچ تفاوتی را بین آن دو احساس نکنید و اگر بخواهیم صادق باشیم در صورتی که عنوان نمی‌شد ممکن بود هردو را یک محصول در نظر بگیرید . با این حال، در اینجا تفاوت‌های زیادی وجود دارد، چه در خارج و چه در داخل که آنها را شرح خواهیم داد.

ایربادز Nothing Ear 2

طراحی: اگرچه ظاهر بادزها یکسان به نظر می‌رسد، اما با این وجود بدنه و خود هدفون‌ها دوباره طراحی شده‌اند. کیس کمی کوچکتر شده است و در ساخت آن از مواد کمتری استفاده شده است. ایربادزها نیز شکل یکسانی دارند اما در داخل کاملاً بازطراحی شده‌اند تا سایر تغییرات این لیست را در خود جای دهند.
کدک‌ها: Nothing Ear 2 از LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند، که یک گام مهم در مقایسه با Ear 1 است که فقط از AAC و SBC پشتیبانی می‌کرد (که البته هر دو در Ear 2 نیز موجود هستند). LHDC 5.0 انتقال فرکانس تا 24 بیت/192 کیلوهرتز را با سرعت حداکثر 1 مگابیت در ثانیه تضمین می‌کند. به عبارت دیگر، این هدفون بلوتوث به نوع سیمی نزدیک‌تر از همیشه خواهد بود.
بلوتوث: صحبت از بلوتوث، Ear 2 از بلوتوث 5.2 اصلی به بلوتوث 5.4 می‌رسد. آنها همچنین اکنون از اتصالات چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند و به شما امکان می‌دهند این ایربادز را به دو دستگاه به طور همزمان متصل کنید.
کنترل ها: به جای ضربه زدن روی ساقه بادزها برای کنترل پخش، اکنون باید ساقه‌ها را فشار دهید. این باید برای شروع/توقف پخش، تعویض آهنگ‌ها و غیره آسان‌تر و دقیق‌تر باشد. ضمن اینکه می‌توانید نحوه این کنترل‌ها را در برنامه Nothing X تغییر دهید.
ANC: حذف فعال نویز (ANC) در Nothing Ear 2 ارتقا یافته است. نه تنها در مسدود کردن صدا موثرتر است، بلکه می‌تواند متناسب با شکل کانال گوش شما تغییر کند. همچنین دارای یک حالت تطبیقی جدید است که می‌تواند با گوش دادن به محیط اطراف خود، ANC را به طور خودکار افزایش یا کاهش دهد.
عمر باتری: Nothing می‌گوید با ANC خاموش، می‌توانید تا 6.3 ساعت پخش در Ear 2 داشته باشید، که بیشتر از عمر طولانی Ear 1 با شش ساعت است. با ANC خاموش و یک قاب کاملا شارژ شده، می‌توانید به راحتی تا 36 ساعت پخش را انتظار داشته باشید.
دوام: Ear 2 دارای رتبه IP54 است در حالی که کیس آن دارای رتبه IP55 است. این در حالی است که Ear 1 فقط دارای رتبه IPX4 بود.
نمایه صدای شخصی: برنامه Nothing X هنوز دارای کنترل‌های اکولایزر است، اما اکنون آنها پیشرفته‌تر و خودکار هستند. با استفاده از نمایه صدای شخصی، می‌توانید تست شنوایی را اجرا کنید، و برنامه Nothing X سطوح مساوی را به شما ارائه می‌دهد که به صورت خاص با میزان شنوایی شما تنظیم خواهد شد.

ایربادز Nothing Ear 2 از تاریخ 22 مارس (دوم فروردین) برای فروش عرضه شده است. در حال حاضر، مکان انحصاری برای خرید آنها تها وب سایت Nothing.tech است. قیمت آنها در ایالات متحده، 149 دلار خواهد بود، در حالی که ساکنان بریتانیا 129 پوند (حدود 157 دلار) پرداخت خواهند کرد. از نظر رنگ بندی فعلا فقط یک رنگ سفید وجود دارد. البته گفته شده احتمال دارد در آینده یک رنگ مشکی نیز به آن اضافه شود.

البته از تاریخ 28 مارس (8 فروردین)، Nothing Ear 2 به صورت عمومی از طریق شرکا و فروشنده‌های ثالث به صورت جهانی عرضه شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما