همکاری شیائومی، اوپو و ویوو برای تسهیل انتقال داده

اقتصاد ۱۰۰ - تعویض گوشی هوشمند و جابه‌جایی به گوشی جدید معمولاً کار خسته‌کننده‌ای است.

همکاری شیائومی، اوپو و ویوو برای تسهیل انتقال داده

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ،شخص باید همه اطلاعات خود را از گوشی قدیمی خود به دستگاه جدید منتقل کند. شرکت‌ها ابزارهای داخلی متعددی را برای دستیابی به این هدف ارائه کرده‌اند. با این حال، در بیشتر موارد، این ابزارها فقط زمانی خوب کار می‌کنند که کاربران گوشی‌های خود را بین همان برند تعویض کنند. حالا شیائومی و اوپو و ویوو برای تسهیل انتقال داده بین گوشی‌‌های اندرویدی همکاری جدیدی را آغاز کرده‌اند.

این دومین همکاری بزرگ این شرکت پس از اتحاد ارتباط همتا‌به‌همتای (Peer-to-Peer) است. به لطف این همکاری جدید، کاربران می‌توانند داده‌ها را از تلفن‌های هوشمند قدیمی خود به گوشی‌های جدید متعلق به هر یک از این سه برند بدون هیچ مشکلی انتقال دهند. پیش از این، کاربران تنها می‌توانستند عکس‌ها و مخاطبین را از دستگاه‌های این برندها انتقال دهند. اما حالا، امکان انتقال برنامه‌های شخص ثالث و داده‌های نیز فراهم شده است. این تجربه تقریباً شبیه به انتقال داده‌ها بین گوشی‌های یک برند است.

در حال حاضر، ما مطمئن نیستیم که آیا این قابلیت به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد یا خیر. از آنجایی که انتقال همتا به همتا در خارج از چین در دسترس است، ویژگی بهبودیافته انتقال داده بین گوشی های شیائومی، اوپو و ویوو نیز ممکن است در آینده نزدیک برای بازارهای جهانی ارائه شود.

شیائومی اوپو ویوو انتقال داده

شایان ذکر است که تقریباً همه برندها، از جمله سامسونگ (انحصاری چین) از سال 2019 به این اتحاد پیوستند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که سایر برندها نیز برای تسهیل انتقال داده همکاری کنند.

در سطح بین‌المللی، گوگل به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌ها را بین برندهای مختلف انتقال دهند. اما این سرویس کامل نیست و نیازمند برخی تغییرات است. به طور مشابه، این غول جست‌وجو قابلیت Nearby Share را برای انتقال فایل‌ها ارائه کرده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز