ایلان ماسک توئیت زد: پرنده آزاد شد

ساعتی پیش ایلان ماسک توئیت زد "پرنده آزاد شد" و بدین ترتیب خبر نهایی شدن خرید توئیتر را تایید کرد.

ایلان ماسک توئیت زد: پرنده آزاد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ ، رسانه‌ها ایلان ماسک مدیر اجرایی هندی کمپانی به نام پاراگ آگراوال، مدیر مالی و رئیس بخش سیاست گزاری شرکت{مسوول مسدود سازی اکانت ترامپ} را برکنار کرد.

بدین ترتیب با تایید پرداخت رقم ۴۴ میلیارد دلار، ایلان ماسک عملا توئیتر را تصاحب کرده و از رفتن به دادگاه به طور اتوماتیک خودداری خواهد کرد.

واشنگتن پست و CNBC به نقل از منابع ناشناس گزارش دادند، رئیس تسلا، پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توئیتر، ند سگال، مدیر امور مالی و ویجایا گاد، مدیر امور حقوقی و سیاست گذاری را از کار برکنار کرده است.

ماسک آنها را متهم کرده بود که او و سرمایه گذاران توئیتر را در مورد تعداد حساب‌های جعلی در پلت فرم توئیتر گمراه کرده‌اند.

به نوشته بلومبرگ، ایلان ماسک ممنوعیت‌های مادام العمر کاربران توئیتر را لغو می‌کند و بدین ترتیب ممکن است ترامپ به اکانت خود دسترسی دوباره پیدا کند.

 

قبل از اتمام معامله، آقای ماسک روز چهارشنبه با یک پوزخند بزرگ و در دست داشتن یک سینک چینی وارد دفتر مرکزی توُیتر شد و متعاقباً توییت کرد "بگذارید آن غرق شود." او توضیحات خود را در پروفایل توئیتر خود به "Chief Twit" تغییر داد.

2878787

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما