طراحی سری هواوی P60 در پوسترهای تبلیغاتی فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - سری پرچمدار هواوی در تاریخ ۳ فروردین برای بازار چین معرفی خواهد شد.

طراحی سری هواوی P60 در پوسترهای تبلیغاتی فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ، نسل جدید سری پرچمدار هواوی موسوم به سری هواوی P60 تا یک هفته دیگر معرفی خواهد شد. در این راستا، این سری پرچمدار قرار است در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین برای بازار چین رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوسترهای تبلیغاتی از سری هواوی P60 در یک فروشگاه فیزیکی دیده شده است که طراحی این سری پرچمدار را نشان می‌دهند. در این پوسترهای تبلیغاتی که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، ظاهر پنل پشتی و ماژول دوربین سری هواوی P60‌ نمایش داده شده است. 

همانطور که در این پوسترها مشخص است، سری هواوی P60 در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل خواهد بود که در مرکز آن لنز بزرگ دوربین جای گرفته است. ساختار دوربین این سری پرچمدار شامل سنسور اصلی، لنز فوق عریض و دوربین زوم پریسکوپی خواهد بود. به نظر می‌رسد سری هواوی P60 تجربه عکاسی لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. همچنین هواوی نسل تازه فناوری تصویربرداری XMAGE 2.0 را در سری پرچمدار خود به کار خواهد برد. به لطف این فناوری جدید، سری هواوی P60 تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت خواهد کرد و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند گشودگی دیافراگم متغیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

پوسترهای تبلیغاتی سری هواوی P60 نشان می‌دهند که این سری پرچمدار در سه رنگ سفید،‌ سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد. البته انتظار می‌رود رنگ‌های بیشتری از نسل جدید سری پرچمدار هواوی برای فروش عرضه شود. به علاوه، حلقه پیرامون لنز بزرگ این سری پرچمدار جلای فلزی دارد که ظاهری مدرن و جذاب به آن بخشیده است. 

شایان ذکر است که براساس شایعات پیشین، هواوی P60 پرو از نمایشگر اولد ۶٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد که توسط شرکت BOE تولید خواهد شد. سخت‌افزار این پرچمدار تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو با شبکه 4G خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. در پنل پشتی هواوی P60‌ پرو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX888 سونی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 سونی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم اپتیکال ۳٫۵ برابری قرار خواهد گرفت. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز