آپدیت MIUI 14 برای سه گوشی دیگر شیائومی، ردمی و پوکو منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - آپدیت MIUI 14 برای گوشی‌های قدیمی ۲ سال گذشته شیائومی، ردمی و پوکو منتشر شد. یکی از آن‌ها می یو آی ۱۴ را با اندروید ۱۲ و دو تای دیگر با اندروید ۱۳ دریافت کرده‌اند.

آپدیت MIUI 14 برای سه گوشی دیگر شیائومی، ردمی و پوکو منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، موج انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو همچنان ادامه دارد. یکی از آن‌ها گوشی‌های خانواده شیائومی Mi 10T/ 10T Pro، دیگری پوکو X3 پرو و سومی هم ردمی نوت ۱۰ فایوجی است.

شیائومی می ۱۰ تی/ ۱۰ تی پرو

شیائومی می ۱۰ تی

خانواده شیائومی می ۱۰ تی، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت چینی در سراسر جهان هستند. گوشی‌هایی که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام قدرت می‌گیرند و امکانات خوبی را در اختیار میلیون‌ها کاربر خود می‌گذارند. پیش از این کاربران رام چینی این گوشی‌ها آپدیت جدید MIUI را دریافت کرده بودند و حالا نوبت به صاحبان نسخه گلوبال این گوشی رسیده تا بروزرسانی جدید رابط کاربری شیائومی را روی گوشی‌ خود دریافت کنند.

این گوشی‌ها در ابتدا با اندروید ۱۰ و MIUI 12 راهی بازار شدند. آن‌ها همچنین نسخه MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را هم دریافت کردند. و در حالی MIUI 14 برای آن‌ها آماده ارائه شده که برخلاف گوشی‌های جدیدتر شیائومی، مبتنی بر نسخه قدیمی اندروید ۱۲ است. بنابراین اندروید ۱۳ هیچگاه برای این گوشی عرضه نخواهد شد.

گوشی پوکو X3 پرو

آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی Poco X3 Pro

پوکو ایکس ۳ پرو هم محصول سال ۲۰۲۱ شرکت پوکو به‌عنوان زیرمجموعه شیائومی است. محصولی توانمند که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام قدرت می‌گیرد و آن هم فروش خوبی را تجربه کرده است.

آپدیت MIUI 14 برای این گوشی شیائومی پوکو عملکرد آن را به‌طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. این گوشی همراه با اندروید ۱۱ و MIUI 12 عرضه شده بود. اما حالا آپدیت جدید آن برخلاف گوشی‌های سری Mi 10T شیائومی، مبتنی بر اندروید ۱۳ خواهد بود. بنابراین تمام امکانات این بروزرسانی را هم دریافت خواهد کرد.

سوپر آیکون‌ها، ویجت‌های حیوانات خانگی و رابط کاربری جدید MIUI را با این بروزرسانی می‌توانید روی گوشی پوکو ایکس ۳ پرو تجربه کنید. علاوه بر این سرعت و پایداری دستگاه نیز بعد از دریافت این بروزرسانی ارتقا پیدا خواهند کرد.

گوشی ردمی نوت ۱۰ فایوجی

آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G

و اما آخرین گوشی جدید شیائومی که آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده، ردمی نوت ۱۰ 5G است. این گوشی نیز همراه اندروید ۱۱ و MIUI 12 در سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود و حالا به آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ گوگل مجهز شده است. این یعنی همان امکانات و قابلیت‌هایی که برای گوشی پوکو X3 Pro  ارائه شده را می‌تواند دریافت کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز