اندروید ۱۴ شما را از خاموش شدن ناگهانی گوشی نجات می‌دهد

قتصاد ۱۰۰ - سیستم عامل Android 14 با امکانات تازه و بهبود تجربه کاربری در راه است. ظاهرا قابلیتی به اندروید ۱۴ اضافه شده که پیش از خاموش شدن ناگهانی گوشی، به شما هشدار می‌دهد.

اندروید ۱۴ شما را از خاموش شدن ناگهانی گوشی نجات می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، با انتشار نسخه پیش‌نمایش اندروید ۱۴ برای توسعه‌دهندگان، به‌تدریج در حال آشنایی بیشتر با این سیستم عامل هستیم. یکی از تغییرات ایجاد شده در این نسخه برای بهبود تجربه کاربری، به باتری مربوط می‌شود. اندروید ۱۴ بهینه‌سازی‌های زیادی را برای افزایش ماندگاری شارژ، پشت سر گذاشته است؛ اما همزمان، هشداری برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی هم دارد.

هنگامی که کاربر، پیغام اولیه برای اتصال گوشی به شارژر را نادیده گرفته یا فراموش کرده باشد؛ این هشدار با عنوان Very low battery نمایش داده می‌شود.

خاموش شدن ناگهانی گوشی اندروید ۱۴

جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی در اندروید ۱۴

اندروید ۱۳ هشدار خالی شدن باتری را دو بار می‌دهد: اولی، روی شارژ ۲۰ درصد و دومی روی ۱۰ درصد!

اما واقعیت این است که حتی با رسیدن به شارژ 10 درصد، بسیاری از کاربران همچنان استفاده از گوشی را ادامه می‌دهند. به‌همین دلیل روی شارژ 2 درصد، هشدار Very low battery در اندروید 14 ظاهر می‌شود؛ یعنی زمانی که فقط چند دقیقه تا خاموش شدن گوشی، فرصت دارید. این هشدار لحظه آخری، برای این است که کاربران به خودشان بیایند و هر چه سریع‌تر، به سراغ شارژر یا پاوربانک بروند.

اما ورژن جدید سیستم عامل موبایلی گوگل، تازه‌های دیگری هم دارد که می‌توانیم به تغییرات امنیتی برای وارد کردن بهتر پسورد، تنظیمات مدیا پلیر و پشتیبانی بهتر از کیبورد اشاره کنیم.

اگر یکی از گوشی‌های خانواده پیکسل ۷، پیکسل ۶، پیکسل ۵ یا پیکسل ۴ را داشته باشید، خودتان هم می‌توانید نسخه پیش‌نمایش آن را امتحان کنید.

انتهای پیام

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز