مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - در گزارش جدیدی به مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ، برادر ارزان قیمت‌تر گلکسی A34 اشاره شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، پیرو شایعاتی که از چند هفته پیش منتشر می‌شود، سامسونگ چهارشنبه هفته‌ای که گذشت از دو گوشی میان‌رده گلکسی A34 و A54 خودش رونمایی کرد. اما حالا اخبار و شایعات جدیدی در مورد یکی دیگر از اعضای این خانواده به‌نام گلکسی A24 به‌گوش می‌رسد.

گلکسی ای ۲۴، نام نسخه رده‌پایین‌تر گوشی گلکسی A34 است و به‌عنوان جانشین گوشی A23 وارد بازار خواهد شد. در گزارشی که امروز منتشر شده می‌توانید مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ را مشاهده کنید.

مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌ ؛ اقتصادی ولی دل‌ربا

مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌

با نمایشگر گوشی اقتصادی سامسونگ شروع می‌کنیم. جایی که غول کره‌ای از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ فریم ۹۰ هرتزی و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ استفاده کرده است. این نمایشگر نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیت را هم ارائه می‌کند که برای یک گوشی میان‌رده و اقتصادی ویژگی بسیار چشمگیری محسوب می‌شود.

به زیر قاب این دستگاه که برویم، به چیپست MediaTek Helio G99 می‌رسیم که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی همراه است. دوربین سه‌گانه‌ای روی قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. در بالای نمایشگر هم یک بریدگی ایجاد شده که وظیفه آن میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌

گلکسی ای ۲۴ سامسونگ ابعادی برابر با ۱۶۲.۱ در ۷۷.۶ در ۸.۳ میلی‌متری دارد و وزنش هم ۱۹۵ گرم است. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی آن به‌کار رفته و همینطور یک حسگر اثر انگشت نیز روی فریم جانبی آن حضور دارد. ظرفیت باتری این دیوایس ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و توان شارژ آن هم ۲۵ واتی است. در نهایت لازم به‌ذکر است که کره‌ای‌ها این میان‌رده جذاب را در رنگ‌بندی متنوع مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما