تصویری از گلکسی A54 5G با 3 دوربین بزرگ در پشت منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - عکسی تبلیغاتی از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ منتشر شده که ۳ دوربین بزرگ در پشت قاب به‌همراه برخی از مشخصات فنی جذاب آن را نشان می‌دهد.

تصویری از گلکسی A54 5G با 3 دوربین بزرگ در پشت منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، از شواهد و قرائن مشخص است که به‌زودی سامسونگ از گوشی میان‌رده و جذاب گلکسی A54 5G خودش رونمایی خواهد کرد. به‌طور اتفاقی تصاویری از خود این گوشی و لوازم جانبی رسمی آن از جمله یک قاب محافظ در وب‌سایت مقدونیه‌ای سامسونگ منتشر شده است. این تصویر می‌تواند طراحی نمایشگر و قابلیت AoD (نمایشگر همیشه روشن) آن را به‌نمایش بگذارد.

عکس قاب گلکسی ای ۵۴ فایوجی

حالا هم عکسی از یک بنر تبلیغاتی منتشر شده که علاوه بر نمایش طراحی قاب پشتی این گوشی، به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن اشاره دارد.

ظاهراً به‌صورت اتفاقی یک بنر تبلیغاتی از گوشی گلکسی ای ۵۴ فایوجی فاش شده که به طراحی جدید، عملکرد خوب 5G و از همه مهم‌تر دوربین‌های رده حرفه‌ای در آن اشاره می‌کند. این یعنی A54 دقیقاً همان گوشی جذابی است که همه ما پیشتر در موردش بارها شنیده بودیم. میان‌رده‌ای که هیچ چیزی از پرچمداران کم ندارد!

تصویری از گلکسی A54 5G

غول کره‌ای می‌خواهد از یک نمایشگر شفاف و روان روی این گوشی استفاده کند که جزئیات را به بهترین شکل به‌نمایش می‌گذارد.  احتمالاً این یک پنل Dynamic AMOLED 2x با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. دوربین این گوشی نیز به گفته بنر تبلیغاتی منتشر شده از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌برد و به لطف قابلیت Nightography می‌تواند عکس‌هایی شفاف و زیبا را در طول شب و محیط‌های تاریک ثبت کند. در این تصویر تبلیغاتی ما دو رنگ مشکی و بنفش گوشی ای ۵۴ سامسونگ را می‌بینیم.

سایر امکانات گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ

از دیگر جزئیاتی که این بنر تبلیغاتی به آن‌ها اشاره کرده باید به عمر باتری طولانی، یک پردازنده توانمند و اتصال پرسرعت 5G اشاره کرد. پیشتر شایعاتی مبنی بر تجهیز این گوشی به چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ با ۴ هسته توانمند و پردازشگر گرافیکی ۲۰ درصد سریع‌تر منتشر شده بود. یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب این گوشی قرار دارد که با توان ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

تصویری از گلکسی A54 5G

این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی روی قاب پشتی خودش بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است. هم دوربین پشتی و هم جلویی گلکسی A54 5G می‌توانند با وضوح 4K‌ و نرخ 30fps فیلمبرداری کنند. علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن حضور دارد، دو اسپیکر استریو نیز روی فریم‌ پایین و بالای قرار گرفته و بدنه آن به‌لطف گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما