هواوی سیستم عامل HarmonyOS 3.1 را به‌زودی عرضه می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - هواوی برای انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزار HarmonyOS 3.1 آماده می‌شود. آزمایش این سیستم‌عامل در قالب بتای توسعه‌دهنده در سری P50 و Mate 50 موفقیت‌آمیز بود.

هواوی سیستم عامل HarmonyOS 3.1 را به‌زودی عرضه می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ،انتظار می‌رود که HarmonyOS 3.1 با انیمیشن‌های جدید و حرکات روان‌تر در کنترل پنل و پانل اعلان‌ها، پیشرفت‌های عمده‌ای را در عملکرد کلی نرم‌افزار ایجاد کند. علاوه بر این، هواوی گزینه‌های جدیدی را برای مدیریت رسانه اضافه کرده است. همچنین، تغییراتی در ویجت‌ها نیز اعمال شده است.

به لطف فریم‌ورک جدیدی به نام HarmonyOS، این نرم‌افزار برنامه‌ها را با سریع‌ بیشتری راه‌اندازی و اجرا می‌کند. این فریم‌ورک جدید توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد که انیمیشن‌های بهتری بر پایه سیستم‌های فیزیک مبتنی بر گرانش بسازند.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1

HarmonyOS 3.1 مجهز به زبان توسعه ArkTS است که بر اساس TypeScript (TS) ساخته شده است و با چارچوب ArkUI مطابقت دارد. این فریم‌ورک برای ساخت رابط‌هایی که می‌توانند با پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف سازگار شوند، استفاده می‌شود. علاوه بر این، کامپایلر Ark برای افزایش سرعت و کارایی فرایند توسعه بهبود یافته است.

انتظار می‌رود هواوی سری P60 را به عنوان اولین دریافت‌کننده سیستم عامل HarmonyOS 3.1 در اواخر این ماه عرضه کند. پس از آن، انتشار عمومی این نرم‌افزار برای دستگاه‌های قدیمی‌تری از جمله سری Mate 50 و P50 شروع می‌شود و در نهایت نوبت به مدل‌های دیگر می‌رسد.

به طور کلی، انتظار می‌رود که HarmonyOS 3.1 به طرز قابل‌توجهی نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته باشد. زیرا این نرم‌افزار عملکرد سریع‌تر و روان‌تر، ابزارهای توسعه برنامه بهتر و تجربه کاربری بهبودیافته را وعده می‌دهد. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری مداوم هواوی در توسعه نرم‌افزار موقعیت آن را به عنوان یکی بازیگران اصلی بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت خواهد کرد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما