آینده گوشی‌های تاشو از زبان مدیرعامل برند آنر

اقتصاد ۱۰۰ - مدیرعامل برند آنر معتقد است گوشی‌های تاشو اگر کمی کوچکتر و ظریفتر شده و عمر باتری بالاتری پیدا کنند، بازار موبایل را به حالت انفجاری در می‌آورند.

آینده گوشی‌های تاشو از زبان مدیرعامل برند آنر

به گزارش گروه دانش و فناوری، جرج ژائو به عنوان مدیر اجرایی آنر در کنگره جهانی موبایل از آینده گوشی‌های هوشمند به خصوص تاشو صحبت کرد.

وی معتقد است آینده تاشو ترکیبی از تبلت و گوشی هوشمند است که وزن کمتری داشته و ضمن ظریفتر شدن، عمر باتری بهتری هم داشته باشد.

ژائو پیش بینی کرد فروش گوشی‌های تاشو با کاهش وزن و کاهش چند میلیمتری به صورت انفجاری بازار را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما باور ندارد گوشی تاشو جایگزین گوشی هوشمند کنونی شود.

به عقیده وی گوشی هوشمند معمولی {Bar Phone} با گوشی تاشو در کنار هم در درازمدت همزیستی خواهند داشت چراکه کاربران مختلف، اولویت‌های متفاوتی دارند.

همچنین تقاضا برای هر دو نوع گوشی تاشو چه عمودی و چه افقی وجود خواهد داشت و هر دو به صورت طولانی مدت در بازار حضور خواهند داشت.

برند آنر در کنگره جهانی موبایل MWC 2023 خوش درخشید و به عنوان ستاره برندها، پرچمدار خود یعنی آنر مجیک ۵ پرو و همچنین گوشی تاشو VS را رونمایی کرد.

ژائو همچنین اعلام کرد اروپا خانه دوم برند آنر بوده اما برای رفتن به بازار آمریکا با چالش‌های تجاری روبرو هستند و باید در درازمدت روی این بازار علیه رقبا کار کنند.

 

منبع: جی اسم ام ارنا

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما