رونمایی از هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو در رویداد WMC 2023

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی در رویداد WMC 2023 از هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو – Xiaomi Buds 4 Pro با ویژگی‌های خارق‌العاده رونمایی کرد.

رونمایی از هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو در  رویداد WMC 2023

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۴ پرو نام خود را به‌عنوان پرچمدار هدفون بلوتوثی مجهز به قدرتمندترین فناوری کاهش نویز، بین محصولات حال حاضر ثبت کرده است.

این محصول که در خلال رویداد WMC 2023 معرفی شد، با کاهش نویز عمیق تجربه جدیدی از حذف صداهای مزاحم با هدفون بی‌سیم را برای شما تداعی می‌کند. تا زمانی که با این هدفون به موسیقی گوش ندهید، کیفیت آن را در پخش درک نخواهید کرد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی بادز ۴ پرو

هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو

این هدفون مجموعه‌ای چشمگیر از مشخصات و ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مود گیمینگ، بلوتوث نسل ۵.۳، درایور دوتایی ۱۰ میلی‌متر و ۶ میلی متری و باتری قدرتمند اشاره کرد که آن را به‌یک گزینه خرید جذاب برای کاربران دنیای دیجیتال تبدیل می‌کنند.

جنس بدنه ABS، وزن 5 گرمی برای هر ایرباد، تاخیر 59 میلی ثانیه‌ای در گیمینگ، صدای داینامیک دوگانه HiFi و پخش مجازی 360 درجه از دیگر مشخصات این هدفون خاص هستند. علاوه‌براین، هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو به‌لطف پشتیبانی از فناوری LDAC سونی قادر به پخش بی‌سیم صوتی با وضوح بالا است.

هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو

شیائومی در مورد دوام باتری این هدفون، عمر ۳۰ ساعته را نوید داده و اعلام کرده هربار شارژ کامل ایربادها، تا ۹ ساعت دوام می‌آورد که این مقدار با وجود کیس شارژ می‌تواند به ۳۰ ساعت برسد.

راه‌حل به‌سبک صوتی فضایی اجازه می‌دهد تا صدا بسته به موقعیت سر کاربر تنظیم شود. هدفون خود این موضوع را از طریق قابلیت ردیابی سر تشخیص می‌دهد.

این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB-C است. ویژگی اتصال دو دستگاه به این معنی است که می‌توانید بادز را با دو دستگاه به‌طور همزمان جفت کنید و به‌راحتی بین آنها جابجا شوید.

شیائومی همچنین اولین اپلیکیشن TWS خود را برای گوشی‌های هوشمند راه‌اندازی کرده است. برنامه Earbuds شیائومی به کاربر امکان می‌دهد بین شش حالت ANC و سه حالت برای شفافیت جابجا شود. همچنین اتصال دو دستگاه و صدای داخلی را کنترل می‌کند.

علاوه‌بر مشخصات فنی فوق‌العاده، این هدفون از لحاظ طراحی ظاهری نیز بسیار خاص است. در واقع می‌توان گفت ظاهر آن نسبت به‌نسخه اولیه یعنی بادز ۴ تغییری نداشته و هر ایرپاد را میزبان ۳ میکروفون قرار داده است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی این هدفون مقاومت آن در برابر نفوذ آب و رطوبت است. این ویژگی زمانی که می‌خواهید از بادز ۴ پرو برای ورزش استفاده کنید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

هم‌اکنون هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۴ پرو در دو رنگ طلایی و مشکی با قیمت ۲۳۹.۹۹ پوند از فروشگاه آنلاین شیائومی در بریتانیا قابل دسترسی است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا 15 درصد از ابتدای سال جاری میلادی افزایش یافته که نتیجه خرید بالای بانک‌های مرکزی و…

اخبار سلامت

سینما در سینما