اندازه‌ی نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد ۵ مشخص شد

اقتصاد ۱۰۰ -سامسونگ قصد دارد تابستان امسال از گوشی‌های تاشوی جدید خود رونمایی کند. در همین راستا به تازگی خبری در رابطه با گلکسی زد فولد ۵ منتشر شده که به لطف آن توانستیم از مشخصات نمایشگر خارجی آن مطلع شویم.

اندازه‌ی نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد ۵ مشخص شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از دیجی کالا مگ ،سامسونگ تابستان هر سال از گوشی‌های تاشوی خود در دو مدل زد فولد و زد فلیپ رونمایی می‌کند. دو سال است که این اتفاق به صورت منظم صورت گرفته و امسال هم سومین سالی است که باید انتظار داشته باشیم دو گوشی تاشوی جدید دیگر به سبد محصولات این شرکت کره‌ای اضافه شوند. این گوشی‌ها گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نام خواهند داشت و فعلا هم اطلاعات کمی پیرامون آن‌ها منتشر شده است.

اما به تازگی یکی از افشاگران موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe که معمولا گفته‌هایش معتبر هستند مدعی شده اطلاعاتی از نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد ۵ به دست آورده است. طبق گفته‌های او، نمایشگر ثانویه‌ی این دستگاه قرار است ۶٫۲ اینچی باشد. یعنی همان اندازه‌ای که سامسونگ برای نمایشگر ثانویه‌ی گلکسی زد فولد ۴ در نظر گرفته است. اما متأسفانه این افشاگر در رابطه با وضوح تصویر و یا مشخصات این نمایشگر حرفی به میان نیاورده است. هرچند انتظار می‌رود سامسونگ تغییرات چشمگیری را روی این پنل اعمال نکند.

افشاگر یادشده همچنین مدعی شده که از بخش بزرگی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ آگاه است اما فعلا آن‌ها را به اشتراک نگذاشته است. طبق اطلاعاتی که او منتشر کرده، ظاهرا سامسونگ فرایند ساخت این دو گوشی مورد انتظار را به اتمام رسانده و دیگر نباید انتظار تغییر خاصی در آن‌ها را داشته باشیم. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فولد ۵ فقط یک خبر وجود دارد و آن هم در ماه گذشته منتشر شده مبنی بر اینکه ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی با نسل گذشته یعنی زد فولد ۴ برابر خواهد بود. بدین ترتیب باید انتظار داشته باشیم گوشی تاشوی جدید سامسونگ با ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی اما از نوع UFS 4.0 که حافظه‌ی به مراتب سریع‌تری از UFS 3.1 هست راهی بازار شود.

گلکسی زد فولد ۵ همچنین قرار است از لولاهای جدیدی بهره ببرد که کمک می‌کنند چین‌خوردگی وسط نمایشگر به حداقل برسد. اینکه این گوشی از درگاه قلم S-Pen بهره خواهد برد هم فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر ماند و دید در آینده چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما