گلکسی A14 4G با نمایشگر ۶٫۶ اینچی معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - ماه گذشته سامسونگ گوشی گلکسی A15 5G را راهی کشورهای مختلف کرد. مدل آمریکایی این گوشی از چیپست Dimensity 700 بهره می‌برد و دیگر مدل‌ها مبتنی بر چیپست اگزینوس ۱۳۳۰ هستند.

گلکسی A14 4G با نمایشگر ۶٫۶ اینچی معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از دیجی کالامگ ،حالا این شرکت در کشور مالزی از مدل ۴G گوشی گلکسی A14 رونمایی کرده که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

در پنل جلویی با نمایشگر ۶.۶ اینچی روبرو هستیم که از پنل IPS LCD بهره می‌برد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ را ارائه می‌دهد. حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری تعبیه شده و برای آنلاک کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است و در پنل پشتی می‌توانیم دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را هم مشاهده کنیم. همچنین در کنار آن اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

سامسونگ رسما نام چیپست استفاده شده برای این گوشی را اعلام نکرده ولی با توجه به گزارش‌های منتشر شده، با چیپست هلیو G80 روبرو هستیم که در کنار آن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. گلکسی A14 4G با رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد.

باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست این گوشی با چه قیمتی راهی بازار مالزی می‌‌شود ولی به احتمال زیاد طی روزهای آینده خبر عرضه‌ی آن به دیگر بازارها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما