کارت گرافیک های RTX 30 Founders Edition از فروشگاه‌های رسمی محو شدند

اقتصاد ۱۰۰ - کارت گرافیک های RTX 30 Founders Edition دیگر روی هیچ کدام از فروشگاه‌های رسمی موجود و قابل خرید نیستند.

کارت گرافیک های RTX 30 Founders Edition از فروشگاه‌های رسمی محو شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ، در حال حاضر امکان سفارش کارت گرافیک های RTX 30 Founders Edition از فروشگاه‌های رسمی انویدیا در ایالات متحده آمریکا و فرانسه وجود ندارد، نه مدل‌های رده بالای RTX 3080 به بالا و نه مدل‌های میان‌رده. البته بگذارید به این نکته اشاره کنیم که انویدیا فروشگاه مستقلی در ایالات متحده ندارد و از طریق فروشگاه Best Buy عرضه کارت گرافیک‌های Founders Edition خود را در ایالات متحده انجام می‌دهد.

به هر حال همان‌طور که گفتیم، کارت گرافیک‌های Founders Edition نسل پیشین انویدیا دیگر قابل خرید نیستند. البته فروشگاه Best Buy هنوز کارت گرافیک‌های RTX 3060 Ti FE و RTX 3070 Ti FE را موجود دارد، اما فروش آن‌ها فقط به صورت حضوری بوده و این دو کارت به صورت آنلاین قابل خرید نیستند.

در ابتدای این مطلب، اشاره کردیم که این اولین باری نیست که شرکت انویدیا کارت گرافیک‌های Founders Edition را از فروشگاه‌ها جمع آوری می‌کند. بیش از دو سال پیش، شرکت انویدیا طی یک خطای فنی تمام کارت گرافیک‌های Founders Edition را از روی فروشگاه رسمی خود حذف کرد. البته همان طور که گفتیم، این مسئله به خاطر یک خطای فنی بود و به سرعت هم برطرف شد. اما این بار فرق می‌کند؛ کارت گرافیک‌های RTX 40 مدتی است که عرضه شده‌اند و مدل‌های میانی آن‌ها هم تا چند ماه دیگر عرضه خواهند شد. در واقع، به پایان عمر کارت گرافیک‌های RTX 30 Founders Edition رسیده‌ایم و دیگر وقت جایگزینی کامل Ampere با Ada Lovelace است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما