وان پلاس Ace 2V معرفی شد؛ پادشاه جدید گوشی های میان رده جهان

اقتصاد ۱۰۰ - «وان پلاس Ace 2V» نام پادشاه جدید گوشی‌های میان‌رده جهان است. موبایلی که از طراحی چشم‌نواز، مشخصات فنی جذاب و قیمت فوق‌العاده برخوردار است.

وان پلاس Ace 2V معرفی شد؛ پادشاه جدید گوشی های میان رده جهان

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، کمپانی چینی وان پلاس از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده سری Ace خودش به‌نام وان پلاس Ace 2V رونمایی کرد. این یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های میان‌رده حال حاضر بازار است که امکاناتی مثل یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K (برابر با ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل)، نرخ تازه‌سازی سریع ۱۲۰ هرتزی و روشنایی چشمگیر ۱۴۵۰ نیت را ارائه می‌کند. این نمایشگر پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و sRGB دارد و قادر به‌نمایش رنگ‌های ۱۰ بیتی است. زیر این نمایشگر هم یک حسگر اثر انگشت برای تأمین امنیت گوشی نهفته است.

وان پلاس Ace 2V

وزن میان‌رده جدید وان پلاس ۱۹۱.۵ گرمی و ضخامتش هم ۸.۱۵ میلی‌متری است. حاشیه‌های نمایشگر آن هم ضخامت ناچیز ۱.۴۶ میلی‌متری دارند که چنین چیزی را فقط می‌تواند در گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت بازار پیدا کرد. بنابراین همه چیز آماده است تا ما لقب « پادشاه گوشی‌های میان‌رده » را به محصول جدید وان پلاس اعطا کنیم.

هر چه از زیبایی این گوشی بگوییم کم است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن، قاب پشتی شیشه‌ای با انحنای 2.8D است که در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن را لذت‌بخش می‌کند. علاوه بر این یک سوئیچ سایلنت محبوب را هم می‌توانید روی فریم کناری این گوشی در اختیار داشته باشید. برای حفاظت از قاب پشتی گوشی نیز شیشه‌ای به‌نام گوریلا گلس ۵ کشیده شده است.

زیر قاب وان پلاس Ace 2V چه‌خبر است؟

وان پلاس Ace 2V

میان‌رده جذاب وان پلاس از چیپست Dimensity 9000 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که سرعت پردازش بسیار بالایی را ارائه می‌کند. علاوه بر این ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X نیز آن را همراهی می‌کند که از وان پلاس ایس ۲ وی محصولی توانمند چه برای گیمینگ و چه کارهای حرفه‌ای می‌سازد. نیازی هم نیست نگران دمایی که توسط این پردازنده تولید می‌شود باشید؛ چرا که یک سیستم خنک‌کننده حاوی سینی حرارتی بزرگ و نسل جدید گرافیت‌های پرقدرت، می‌توانند تا ۹۲ درصد عملکرد اتلاف حرارتی را در مقایسه با گرافیت‌های معمولی افزایش دهند.

در پشت قاب دستگاه دوربین سه‌گانه‌ای به‌چشم می‌خورد که از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار میزبانی می‌کند. اما در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز حضور دارند. دوربین سلفی این گوشی هم رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد و درون حفره‌ای کوچک روی نمایشگر آن جای گرفته است.

وان پلاس Ace 2V

به بخش جذاب باتری می‌رسیم. جایی که وان پلاس از یک باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که استاندارد این سال‌های باتری گوشی‌های هوشمند است. اما به‌لطف یک شارژر ۸۰ واتی SuperVOOC، به‌کاربر اجازه می‌دهد تنها در عرض ۳۲ دقیقه بتواند باتری گوشی خودش را شارژ‌ کند. نیازی هم نیست در مورد عمر مفید این باتری نگران باشید؛ چرا که بعد از ۱۶۰۰ چرخه شارژ، همچنان ۸۰ درصد از ظرفیت این باتری باقی خواهد ماند و این یعنی عمر مفید باتری گوشی وان پلاس، ۲ برابر بیشتر از دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار است.

وان پلاس Ace 2V

از دیگر امکانات گوشی وان پلاس Ace 2V هم باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته سفارشی ColorOS 13، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳ و اسپیکرهای استریو باکیفیت اشاره کرد.

رنگ‌بندی و قیمت میان‌رده جدید وان پلاس

وان پلاس Ace 2V وان پلاس Ace 2V

سازنده چینی این محصول را در دو نسخه سبز و مشکی روانه بازار می‌کند. قیمت نسخه پایه آن با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی فقط ۳۱۰ دلار است، در حالی که می‌توانید با ۳۶۰ دلار، نسخه مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی آن را سفارش دهید. اگر هم حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای شما کافی نیست، قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن ۴۰۵ دلار خواهد بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما