روشن ترین نمایشگر جهان متعلق به کدام گوشی ها است؟

اقتصاد ۱۰۰ - فکر می‌کنید روشن ترین نمایشگر را کدام گوشی هوشمند دارد؟ نه آیفون ۱۴ پرو و نه گلکسی اس ۲۳ اولترا؛ بلکه اینجا هم پای یک گوشی چینی در میان است.

روشن ترین نمایشگر جهان متعلق به کدام گوشی ها است؟

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، در سال‌های اخیر، دیده‌ایم که گوشی‌های چینی از برخی جهات، یک سر و گردن بالاتر از محصولات سامسونگ و اپل باشند. نمونه‌اش، سرعت شارژ که حالا در مدل‌های جدید، به بیش از ۲۰۰ وات رسیده است. اما روشن ترین نمایشگر جهان برحسب نیت (nit) را هم یک گوشی چینی به‌نام  اوپو فایند ایکس ۶ پرو  دارد.

شرکت Oppo هنوز این پرچمدار را وارد بازار نکرده؛ اما به‌ادعای افشاگر سرشناس، آیس یونیورس، Find X6 Pro دارای حداکثر روشنایی 2400 نیت است. بد نیست بدانید که این مقدار در آیفون 14 پرو، 2000 نیت؛ در شیائومی 13، فقط 1900 نیت و در گلکسی اس 23 اولترا، 1750 نیت است.

روشن ترین نمایشگر گوشی

اما nit دقیقا چیست؟ هر یک نیت، با روشنایی یک شمع در یک متر مربع برابری می‌کند. پس هر چه صفحه نمایش گوشی شما، نیت بیشتری داشته باشد، می‌توانید محتوا را با روشنایی بیشتری ببینید.

شاید در محیط نه‌چندان روشن، تفاوتی احساس نکنید؛ اما این ویژگی، هنگام استفاده از گوشی در فضای باز و زیر نور آفتاب، اهمیت خود را نشان می‌دهد. پس جای شکی نیست که کاربران اوپو فایند ایکس ۶ پرو برای دیدن محتوا در روزهای آفتابی، هیچ مشکلی نخواهند داشت.

از اوپو فایند X6 پرو چه چیزهای دیگری می‌دانیم؟

روشن ترین نمایشگر جهان برای گوشی اوپو فایند ایکس ۶ پرو

علاوه بر روشن ترین نمایشگر جهان، این گوشی مشخصات ممتاز دیگری هم دارد. پنل صفحه نمایش آن، آمولد ۶.۸۲ اینچی با رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و تحت محافظت گوریلا گلس ویکتوس ۲ توصیف شده؛ حسگر اثر انگشت آن هم از نوع اپتیکال درون صفحه‌ای است.

قدرت پردازش این پرچمدار، متکی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود و ظاهرا در سه نسخه 8/256 گیگ، 12/256 و 12/512 گیگابایتی عرضه می‌شود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 در پنل عقب، با یک دوربین فوق عریض f/2.2 و یک دوربین تله‌فوتو f/2.6 همراه خواهد بود. دوربین سلفی هم باید 32 مگاپیکسلی باشد.

روشن ترین نمایشگر جهان برای گوشی اوپو فایند ایکس ۶ پرو

اوپو فایند X6 پرو با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، از شارژ پاور دلیوری 100 وات، شارژ وایرلس 50 وات و شارژ وایرلس معکوس 10 وات پشتیبانی می‌کند. با چنین مشخصاتی، پیداست که یک رقیب جدی در حال ورود به بازار گوشی های رده بالا است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز بر خلاف افزایش اونس جهانی…

اخبار سلامت

سینما در سینما