اولین تصاویر زنده پوکو X5 پرو 5G به همراه مشخصات آن افشا شد

طبق این تصاویر، پوکو X5 پرو 5G با تراشه اسنپدراگون 778G به همراه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

اولین تصاویر زنده پوکو X5 پرو 5G به همراه مشخصات آن افشا شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، گوشی‌های سری  پوکو X5  احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شوند؛ چرا که در هفته‌های اخیر چندین گوشی این سری موفق به کسب تأییدیه شده‌اند و البته شاهد انتشار شایعات درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا اولین تصاویر زنده  پوکو X5 پرو 5G  به همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق این تصاویر، مانند اکثر گوشی‌های پوکو شاهد لوگوی بزرگ پوکو روی پنل پشتی هستیم که این لوگو در کنار ماژول دوربین و درون یک ناحیه مشکی رنگ قرار گرفته است. همچنین در ماژول دوربین که از سه لنز میزبانی می‌کند، عبارت 108 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

مشخصات پوکو X5 پرو 5G

در این تصاویر زنده، مشخصات گوشی آینده پوکو هم وجود دارد. درحقیقت در یکی از آن‌ها، پوشش پلاستیکی روی نمایشگر مشخصات آن را برملا می‌کند. این گوشی پوکو به  اسنپدراگون 778G  مجهز می‌شود؛ تراشه‌ای 6 نانومتری که قدرت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پوکو X5 پرو 5G

این گوشی پوکو همچنین به یک نمایشگر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود و همچنین دارای اسپیکر دوگانه به همراه NFC است. روی پوشش پلاستیکی نمایشگر به دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی اشاره شده است که با دوربین‌های اولترا واید و ماکرو همراهی می‌شود. انرژی این محصول را هم یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که قادر به پشتیبانی از  شارژ سریع 67 واتی  است.

در تصاویر زنده، دو عکس از جعبه پوکو X5 پرو 5G هم به چشم می‌خورد که روی هردوی آن‌ها نام دستگاه قرار گرفته است. تصاویر مربوط به این دستگاه، رنگ زرد آن را نشان می‌‌دهد. همچنین این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

Previous
 
 
جعبه پوکو X5 پرو 5G
 

درنهایت طبق تصاویر، درون جعبه این گوشی پوکو آداپتور، کابل USB-C و قاب محافظ قرار می‌گیرد و همچنین قادر به پشتیبانی از  صدای Hi-Res  است. درحال‌حاصر اطلاعی از قیمت این گوشی هوشمند نداریم.

 
 
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز