شرکت ناتینگ به طور رسمی تاریخ عرضه ناتینگ ایر (۲) را اعلام کرد

اقتصاد ۱۰۰ -ناتینگ رسما پوستر ایربادز جدید خود را منتشر کرد که در آن تاریخ عرضه این محصول به چشم می‌خورد اما به طرزی هوشمندانه طوری طراحی شده که باز هم نمی‌توان تصویر کاملی را به طور رسمی از آن دید.

شرکت ناتینگ به طور رسمی تاریخ عرضه ناتینگ ایر (۲) را اعلام کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،شرکت ناتینگ اولین تیزر رسمی (Nothing Ear (2 خود را که قرار است در ۲۲ مارس (۲ فرروردین) عرضه شود، به نمایش گذاشت. این پوستر بخش کوچکی از قاب شارژ این ایربادز را نشان می‌دهد که توسط یک سوسک تحت فشار قرار گرفته تا جابجا شود؛ این در حالی است که این شرکت پیش‌تر هم برای نسل قبلی ایربادز خود، یعنی ناتینگ ایربادز (۱) از یک کفشدوزک برای تیزر آن استفاده کرده بود.

تیزر این محصول به طوری هوشمندانه طراحی شده که مشخص است شرکت ناتینگ همچنان مایل نبوده تا به طور رسمی تصویر کامل آن را منتشر کند، اما پیامی که به همراه این پوستر در صفحه وب ناتینگ دیده می‌شود، ادعا کرده که ناتینگ ایر (۲) دارای «صدای بهتر و وضوح بالاتر» خواهد بود که احتمالا این جمله در مقایسه با ناتینگ ایر (۱) گفته شده است.

تنها اطلاعاتی که تاکنون از ناتینگ ایر (۲) به بیرون درز پیدا کرده، این است که نسل جدید ایربادز ناتینگ طراحی نسبتا مشابهی نسبت به مدل قبلی خود دارد و تنها تغییر ظاهری آن محل قرارگیری میکروفن‌هایش است. همچنین شایعه شده است که این محصول دارای اتصال دوگانه، حذف نویز قابل شخصی‌سازی و تنظیمات اکولایزر پیشرفته خواهد بود، ویژگی‌هایی که در نسل اول آن موجود نبوده است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما