تصویری از اسپیکر ناتینگ با طراحی منحصر به فرد فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - در امروز شاهد افشای تصویری از یک اسپیکر هستیم که طراحی منحصر به فردی داشته و اینطور که به نظر می‌رسد؛ به شرکت ناتینگ تعلق دارد.

تصویری از اسپیکر ناتینگ با طراحی منحصر به فرد فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،شرکت ناتینگ در آینده نزدیک قصد عرضه محصول جدیدی را داشته که به احتمال زیاد، همان ایرفون بی‌سیم ناتینگ ایر ۲ باشد؛ اما با توجه به افشای یک تصویر رندر شده از محصول جدیدی با ظاهری منحصر به فرد، بعید نیست که این شرکت یک اسپیکر را نیز به زودی معرفی کند.

این اسپیکر که رندر‌ آن توسط خبرگزاری 91Mobiles و افشاگری به نام «Kuba Wojciechowski» منتشر شده‌اند؛ ظاهر عجیبی داشته و به هیچ یک از اسپیکر‌های موجود در بازار شباهت ندارد. در قسمت بالایی اسپیکر ناتینگ، دو خروجی مشکی-رنگ به چشم خورده که به احتمال زیاد، توییتر‌های این محصول هستند و در بخش پایینی نیز دو خروجی دیگر با ظاهر متفاوت و رنگ سفید وجود داشته که احتمالا نقش ساب‌ووفر را ایفا می‌کنند.

در دو طرف این محصول، دکمه‌هایی دیده می‌شوند که وظیفه آنها کنترل صدا، اتصال بلوتوث، روشن و خاموش کردن دستگاه و ... است. یکی از دکمه‌ها که در سمت چپ قرار گرفته و قرمز رنگ است؛ احتمالا دکمه پاور این محصول باشد. در کنار توییتر سمت چپ، یک دایره عجیب به چشم خورده که تنها نیمی از لوگوی ناتینگ را نمایش می‌دهد.


 

بر خلاف سایر محصولات ناتینگ، در این اسپیکر شاهد طراحی شفاف نیستیم. بخشی نیز در بالای این رندر به چشم خورده که بعید نیست مربوط به جعبه این اسپیکر باشد. متاسفانه، این رندر کیفیت چندان بالایی نداشته و تنها یک عکس از این محصول منتشر شده است.

نام اسپیکر ناتینگ، همچنان مشخص نیست؛ اما با توجه به اینکه شایعات به عرضه آن در کنار ایرفون بی‌سیم ناتینگ ایر ۲ اشاره می‌کنند؛ احتمالا در آینده نزدیک با این محصول جدید آشنا می‌شویم. درباره این اسپیکر و طراحی عجیب آن چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما