تلویزیون های ال ای دی هوشمند چینی اینبار روانه بازار هند

اقتصاد100- وان پلاس(OnePlus)، برند چینی که بیشتر به خاطر گوشی های هوشمند پرطرفدارش شناخته می شود، بتازگی از تلویزیون هوشمند جدید خود با نام OnePlus Q2 Pro در بازار هند رونمایی کرده است.

تلویزیون های ال ای دی هوشمند چینی اینبار روانه بازار هند

به گزارش گروه لوازم خانگی، این تلویزیون هوشمند جانشین Q1 Pro اصلی خواهد بود که در سال 2019 عرضه شده بود.

 انتظار می‌رود این تلویزیون هوشمند QLED  که 65 اینچی و 4K است، دارای نرخ تازه سازی(Refresh Rate) بالای 120 هرتز باشد.

(واحد نرخ تازه سازی، هرتز است که نشان می دهد نمایشگر در یک ثانیه، چند بار عمل تازه سازی را انجام می دهد.)

به عنوان مثال نمایشگرهای 60 هرتزی در هر ثانیه 60 بار، نمایشگرهای 90 هرتزی در هر ثانیه 90 بار و نمایشگر های 120 هرتزی نیز در هر ثانیه 120 بار محتوای خود را به روز می کنند.

بنابراین یک پنل 120 هرتزی، در مقایسه با پنل های 60 هرتز و تلویزیون های 30 هرتزی، به ترتیب 2 و 4برابر سریع تر محتوای خود را بروز می کند. نرخ تازه سازی بیشتر، باعث می شود انیمیشن ها به صورت نرم تری به نمایش درآیند).

گفته می‌شود این تلویزیون دارای یک اسپیکر 70 واتی است که توسط Dolby Atmos تنظیم می‌شود و یک تجربه صوتی فراگیر را ارائه می‌دهد. اگرچه این تلویزیون تاکنون رونمایی نشده است، اما حدس زده می شود با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

درحال حاضر طراحی، قیمت و تاریخ عرضه OnePlus Q2 Pro مشخص نیست. با این حال انتظار می رود همراه با گوشی های تازه این برند یعنی OnePlus 11 5G و OnePlus Buds Pro 2 عرضه شود که برنامه ریزی شده است در هفتم فوریه در هند ازآنها رونمایی شود. با رشد سریع بازار تلویزیون های هوشمند در هند و افزایش میزان تقاضا برای تلویزیون های 4K، انتظار می رود OnePlus Q2 Pro بخش قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما