هوم پاد مینی در ۳ کشور دیگر عرضه شد

اسپیکر هوشمند جمع و جور اپل یا همان هوم پاد مینی اخیرا به بازار سه کشور جدید نیز وارد شده که در این مطلب، قصد داریم تا شما را با آنها آشنا کنیم.

هوم پاد مینی در ۳ کشور دیگر عرضه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،عرضه هوم پاد مینی، همان اسپیکر کوچک و جذاب اپل کماکان ادامه داشته و به تازگی، این محصول وارد سه کشور جدید شده است. افراد ساکن در کشورهای فنلاند، نروژ و سوئد می‌توانند هم اینک به وب سایت اپل مراجعه مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهند. به این ترتیب با گذشت ۴ تا ۶ روز کاری، هوم پاد مینی به دست‌شان خواهد رسید. این اسپیکر هوشمند در ۵ رنگ خاکستری، سفید، آبی، نارنجی و زرد برای خرید در دسترس خواهد بود.

پیش‌تر اپل اعلام کرده بود که هوم پاد مینی از تاریخ ۱۳ دسامبر در کشورهای یاد شده عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد آن‌ها رکورد پیش بینی‌های خود را شکسته و زودتر از موعد اعلام شده این محصول را روانه بازار کرده‌اند.

HomePod mini نام اسپیکر هوشمند اپل است که از قابلیت‌هایی همچون کنترل لوازم هوشمند منزل از طریق HomeKitبهره می‌برد که به کمک آن می‌توانید مواردی مانند سیستم نورپردازی، دما و سایر دیوایس‌های متصل به سیستم هوشمند را از طریق فرامین صوتی کنترل کنید.

از سوی دیگر این اسپیکر علیرغم جثه کوچکش، صدای با کیفیت و بلندی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید برای پخش موزیک از آن استفاده کنید. همچنین پشتیبانی از سیری، دستیار هوشمند اپل باعث شده تا بتوانید سوال‌های دلخواه خود را از آن پرسیده و به جواب‌های مورد نیازتان برسید یا از آن برای اضافه کردن یاد آورنده استفاده کنید.

هوم پاد مینی نسخه کوچک‌تر HomePod است که برای استفاده تمامی کاربران فارغ از هرگونه نیاز آن‌ها طراحی شده است. به این ترتیب این محصول با هدف‌گذاری خاصی طراحی نشده و تمامی افراد، حتی کاربران عادی می‌توانند آن را برای منزل خود تهیه کنند.

این محصول جذاب در کشورهای فنلاند، نروژ و سوئد به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۹ یورو، ۱۲۴۹ کرون و ۱۲۹۵ کرون ارزش گذاری شده است. افراد ساکن در کشور آمریکا می‌توانند هوم پاد مینی را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما