شرکت ناتینگ از عجیب‌ترین اسپیکر جهان رونمایی می‌کند + ویدیو

اقتصاد ۱۰۰ - کمپانی Nothing با گوشی متفاوت و جذاب ناتینگ فون ۱ خودش را به جهانیان شناساند. حالا ظاهراً ناتینگ به‌دنبال عرضه یک اسپیکر متفاوت است.

شرکت ناتینگ از عجیب‌ترین اسپیکر جهان رونمایی می‌کند + ویدیو

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، در حالی که ما منتظر رونمایی از گوشی جدید شرکت ناتینگ هستیم، اما ظاهراً این گوشی‌ساز نوپا خودش را آماده رونمایی از محصول دیگری می‌کند. ما شنیده‌ایم که دومین نسل ناتینگ فون برخلاف نسل نخست از چیپست‌های پرچمدار اسنپدراگون سری ۸ قدرت می‌گیرد. اما دیگر محصول این کمپانی دقیقا چیست؟

ناتینگ فون ۲ با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ساخته می‌شود

تیزرهای جدیدی که این کمپانی امروز در حساب کاربری توییتر خودش منتشر کرده خیلی عجیب است. یکی از آن‌ها سوسکی را در حال راه رفتن به‌نمایش می‌گذارد. در توضیحات این تیزر از عبارت «در راه است» استفاده شده است.

دومی هم یک کارشناس در حال کار با کامپیوتر و تجهیزاتی خاص را به‌نمایش می‌گذارد و در توضیحات آن از عبارت «چیزی قدرتمند در افق است» استفاده شده است.

عکسی چند روز پیش به‌دست ما رسیده که اسپیکر ساخت شرکت ناتینگ را به‌نمایش می‌گذارد. البته فقط وقتی متوجه می‌شوید این اسپیکر است که به شما بگویند! چرا که هیچ چیز آن شبیه به دیگر اسپیکرها نیست. این دیوایس ظاهر بسیار منحصر به‌فردی دارد و حس‌و‌حال زمان‌های قدیم را برای ما تداعی می‌کند.

اسپیکر ناتینگ

عکس منتصب به اسپیکر ناتینگ

هیچ جزئیاتی را از این محصول در دست نداریم. اما سوال مهم‌تری که در ذهن ما وجود دارد این است که چرا چنین طراحی برای این محصول انتخاب شده است؟ آیا واقعاً این یک اسپیکر خواهد بود؟ چیزی که ما در اینجا می‌بینیم، یک دسته در بالا، یک جفت ووفر در طبقه پایین و چیزی شبیه به دو یا سه توییتر در سطح میانی این دیوایس است. دومین حفره مشکی رنگ از سمت چپ در بخش میانی می‌تواند لوگو ناتینگ باشید. البته شاید هم یک LED دیجیتالی گرد است که می‌تواند چیزی مثل اسم خواننده و آهنگ درحال پخش را به‌نمایش بگذارد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما