پنل‌های اولد آیفون SE نسل چهارم را BOE تولید خواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - نشریه The Elec امروز گزارش داده که نسل چهارم آیفون SE از پنل‌های اولد شرکت BOE بهره خواهد برد، گزارشی که کاملا با اظهارات مینگ چی کو و راس یانگ نیز مطابقت دارد.

پنل‌های اولد آیفون SE نسل چهارم را BOE تولید خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،بر طبق گزارش نشریه The Elec، شریک چینی اپل در تولید پنل‌های اولد، شرکت BOE نمایشگرهای اولد نسل چهارم آیفون SE را که انتظار می‌رود سال آینده میلادی عرضه شود، تولید خواهد کرد.

مطابق خبر امروز، شرکت BOE حجم اولیه پنل‌های اولد را که برای سری آیفون ۱۵ امسال در نظر گرفته شده بود، به دلیل مشکلات تولید از دست داد و سامسونگ و ال جی اکثر این سفارشات را بر عهده گرفتند. اما اکنون این تولید کننده نمایشگر چینی، به دنبال جبران آن با تمرکز بر تولید پنل‌های اولد برای آیفون SE نسل بعدی است. میزان تولید این پنل‌ها برای آیفون SE نسل چهارم حدود ۲۰ میلیون عدد تخمین زده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که ماه گذشته میگ چی کو تحلیلگر معتبر محصولات اپل به اشتراک گذاشت، اپل توسعه نسل چهارم آیفون SE را با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی اولد و تراشه 5G طراحی شده توسط اپل آغاز کرده است. او در این خصوص گفت که آیفون SE جدید مشابه آیفون ۱۴ استاندارد خواهد بود که دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی اولد با حاشیه‌های نازکتر است؛ این در حالی است که آیفون SE فعلی از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی از نوع ال سی دی با حاشیه‌های ضخیم استفاده می‌کند.

پس از گزارش کو، تحلیلگر معروف صفحه نمایش، راس یانگ هم گفت که اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد نسل چهارم آیفون SE از پنل اولد شرکت BOE استفاده خواهد کرد که البته گزارش امروز نیز این موضوع را تایید می‌کند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما