AMD باگ درایور Radeon را تایید کرد- به همراه راه حل AMD

اقتصاد ۱۰۰ -به نظر می‌رسد که بالاخره بعد از گذشت چند هفته و منتشر شدن تعداد زیادی شکایت از مشکلات عجیب و غریب، خود AMD تأیید کرده است.

AMD باگ درایور Radeon را تایید کرد- به همراه راه حل AMD

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ، از اینکه برخی از کاربران پس از نصب آخرین درایورهای Radeon، با مشکلات مختلفی در بوت و اکسپایر شدن در سیستم عامل ویندوز مواجه می‌شوند منتشر شد. در حالی که گزارش‌های مختلفی در فروم‌های سخت‌افزاری و subreddit گروه AMD وجود داشت، اما شرکت AMD ترجیح می‌داد که سریعا به آن واکنشی نشان ندهد، با این حال، تقریباً دو هفته بعد، این شرکت کم و بیش تأیید کرد که این مشکلات نتیجه یک باگ است که در مجموعه درایور Radeon کشف شده است.

AMD باگ درایور Radeon

 

یکی از سخنگویان AMD در بیانیه‌ای به Brad Chacos از PCWorld که مشکل مشابهی را در تنظیمات خود تجربه کرده بود، تأیید کرد که این مشکل، که در تعداد بسیار کمی از نمونه‌های به‌روزرسانی رایانه شخصی رخ می‌دهد و می‌تواند باعث خرابی سیستم‌عامل ویندوز شود. به نظر می‌رسد مشکل از گزینه “Factory Reset” است که باید قبل از نصب درایور جدید تیک آن را بردارید. این مورد در مورد درایور جدید صدق نمی‌کند، زیرا این گزینه از همان ابتدا بررسی می‌شود، زمانی که به‌روزرسانی به‌طور همزمان در پس‌زمینه اعمال می‌شود، که باعث می‌شود سیستم‌عامل ویندوز در حالت کارخانه پیش‌فرض خود راه‌اندازی شود و حتی داده‌های حیاتی کاربر پاک شود!

AMD باگ درایور Radeon

ما مشکلی را بازتولید کرده‌ایم که ممکن است در تعداد بسیار کمی از موارد در صورت بروز به‌روزرسانی رایانه شخصی در حین نصب نرم‌افزار AMD: Adrenalin Edition رخ دهد، و ما فعالانه در حال بررسی هستیم.

ما به کاربران توصیه می‌کنیم قبل از نصب درایور اطمینان حاصل کنند که تمام به‌روزرسانی‌های سیستم اعمال شده یا متوقف می‌شوند و گزینه «Factory Reset» در طول فرآیند نصب درایور AMD برداشته شده است. ما متعهد هستیم که مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم و قویاً کاربران را تشویق می‌کنیم تا مشکلات مربوط به نرم‌افزار AMD: Adrenalin Edition را از طریق ابزار گزارش اشکال ارسال کنند.

قطعاً این یک نقص فنی است که کاربران را وادار کرده است که سیستم عامل ویندوز خود را به دلیل یک باگِ درایور از دست بدهند، اما AMD اطمینان داده است که در حال کار بر روی رفع آن هستند. در حال حاضر، ما فقط می‌توانیم از کاربران بخواهیم که از روش اعلام شده از سوی خود AMD استفاده کنند، یعنی تیک گزینه Factory Reset را بردارید و همچنین از DDU (Display Driver Uninstaller) برای حذف درایورها استفاده کنید.

کاربرانی که برای درایورهای گرافیکی خود به بسته‌های به‌روزرسانی ویندوز تکیه می‌کنند باید بدانند که این یک روش خودکار است و اگر این گزینه روی آن‌ها علامت زده شود، می‌تواند منجر به نصب سیستم عامل خراب شود. بهترین راه، یک بار دیگر، فعال کردن گزینه «Prevent downloads of drivers from Windows Update» در DDU و نصب دستی آنهاست. کاربران همچنین می‌توانند بررسی کنند که آیا به روز رسانی ویندوز در حال تعلیق است یا خیر و آن را به صورت دستی متوقف کنند. این کار حداقل به صورت موقت اطمینان حاصل می‌کند که نسخه درایورهای شما به تازگی نصب شده است و سیستم عامل شما تحت تأثیر باگ قرار نمی‌گیرد و تا زمان ارائه راه‌حل اصلی از سوی AMD تنها راه پیش رو است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما