پیکسل 7a به مرحله دریافت گواهی FCC رسید

اقتصاد ۱۰۰ - یک دستگاه مرموز گوگل در FCC فایل شده که هنوز به صورت قطعی مشخص نیست کدام گوشی جدید گوگل است اما شواهد می‌گویند احتمالا این دستگاه پیکسل 7a خواهد بود که حالا در انتظار دریافت گواهی FCC است.

پیکسل 7a به مرحله دریافت گواهی FCC رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،یک دستگاه گوگل با برچسب «گوشی» برای دریافت گواهی از طرف FCC به دست آن‌ها رسیده که ممکن است پیکسل 7a یا پیکسل فولد باشد. اگر ماجرای FCC را نمی‌دانید باید اینطور بگوییم که قبل از اینکه هر دستگاهی با قابلیت اتصال بی‌سیم بخواهد به بازار عرضه شود، باید در سراسر جهان تاییدیه‌های رگولاتوری‌های دولتی مختلف را دریافت کند. FCC می‌شود رگولاتوری که گواهی‌های مرتبط با عرضه دستگاه‌ها در آمریکا را صادر می‌کند. حالا امروز ۳ دستگاه جدید در این رگولاتوری لیست شده که به نظر هر سه آن‌ها متعلق به یک گوشی از طرف گوگل هستند.

اسم کد این دستگاه‌ها شامل G0DZQ، GHL1X و GWKK3 می‌شود که در مدارک آن‌ها، این سه دستگاه چندین بار به هم مرتبط ذکر شده‌اند. همچنین در اسناد یکی از آن‌ها به دستگاه دیگری با کد G82U8 اشاره شده است. 

با توجه به اینکه هر ۴ مدل احتمالا مرتبط با یک دستگاه هستند، سوال بزرگ‌تر اینجاست که دقیقا با کدام گوشی جدید گوگل طرفیم؟ این اواخر که شایعات زیادی در مورد میان‌رده جدید گوگل یا همان پیکسل 7a منتشر شده و گویا با یک میان‌رده عالی نسبت به نسل قبلی مواجه هستیم. از جمله تغییراتی که این گوشی جدید خواهد داشت، شامل مواردی چون دوربین‌های جدید، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی است.

در همین حال یک دستگاه دیگر که مدت‌های زیادی است منتظر معرفی آن از طرف گوگل هستیم، گوشی پیکسل فولد یا به عبارتی، اولین گوشی تاشوی گوگل است. این محصول هم قرار است امسال عرضه شود. آخرین شایعه‌ای که از این گوشی داشتیم این بود که این محصول از گلکسی زد فولد ۴ سنگین‌تر خواهد بود که دلیل اصلی آن هم استفاده از باتری بزرگ‌تر نسبت به زد فولد ۴ است. فرم فکتور تاشو بودن این گوشی هم درست مثل سری زد فولد است.

متاسفانه در فایل‌های FCC هیچ اشاره‌ای به اندازه فیزیکی این گوشی جدید نشده و برای همین هم نمی‌توان به سرعت نتیجه‌گیری کرد با پیکسل 7a طرف هستیم یا پیکسل فولد. همچنین در این فایل‌ها گفته شده که یک نسخه از آنتن‌های mmWave برای 5G پشتیبانی می‌کند که حتی این مورد هم احتمال پیکسل 7a بودن را رد نمی‌کند زیرا پیکسل 6a هم یک مدل خاص با پشتیبانی از mmWave داشت.

زمان عرضه این گوشی مرموز هنوز مشخص نیست اما به نظر گوگل I/O بعدی زمان مناسبی برای رونمایی از این گوشی خواهد بود. هرچه باشد اینکه از حالا برای دریافت گواهی FCC این محصول اقدام شده، یعنی به عرضه این گوشی نزدیک هستیم. پیکسل فولد خیلی بعید است بدون مراسمی از طرف گوگل معرفی شود اما پیکسل 7a بعید نیست قبل از گوگل I/O معرفی شود. گوگل I/O سال گذشته نیمه دوم اردیبهشت ماه پارسال معرفی شد و احتمالا مراسم امسال هم تاریخی در همین حوالی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما