گوشی آنر مجیک Vs برای بازارهای جهانی رونمایی شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی تاشو آنر با قیمت ۱۶۰۰ یورویی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

گوشی آنر مجیک Vs برای بازارهای جهانی رونمایی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،آنر امروز و در طی رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری آنر مجیک ۵ رونمایی کرد که در مطلبی جداگانه به بررسی مشخصات فنی آن پرداختیم. در کنار معرفی این سری پرچمدار،‌ این برند چینی سرانجام نسل جدید گوشی تاشو خود یعنی آنر مجیک Vs را برای بازاهای جهانی عرضه کرد. شایان ذکر است آنر مجیک Vs که ابتدا حدود سه ماه پیش برای بازار چین معرفی شد اولین گوشی تاشو بازار در کنار سری گلکسی زد فولد محسوب می‌شود که از طراحی تاشویی افقی با لولای عمودی رو به داخل بهره می‌برد.

آنر مجیک Vs از لولای پیشرفته‌ای برخوردار است که از چهار قطعه تشکیل شده است. به علاوه، نمایشگر داخلی ۷٫۹ اینچی اولد (نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی) این گوشی از روشنایی بسیار خوبی برخوردار است. نمایشگر خارجی ۶٫۴۵ اینچی نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. به لطف طراحی جدید لولا چهار قطعه‌ای، وزن آنر مجیک Vs در مقایسه با نسل قبلی آن در حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است. 

قلب تپنده آنر مجیک Vs تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که با کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی همراه خواهد شد. منبع تغذیه این سخت‌افزار قدرتمند باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. ساختار دوربین آنر مجیک Vs‌ نیز شامل سنسور اصلی ۵۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود. اجرای دستورهای نرم‌افزاری نیز برعهده اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MagicUI 7.1 خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک Vs در دو رنگ آبی و مشکی در دسترس کاربران بین‌المللی قرار خواهد گرفت. طبق اعلام رسمی آنر، برچسب قیمتی کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگاباتی این گوشی برابر با ۱۶۰۰ یورو خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما