ساعت هوشمند جدید هواوی با پشتیبانی از تعویض قاب رونمایی شد

اقتصاد ۱۰۰ - ساعت هوشمند جدید هواوی با یک ایده نوآورانه در MWC 2023 رونمایی شد؛ شما می‌توانید به جز بندها، قاب این گجت پوشیدنی را هم با مدل‌های دیگر تعویض کنید.

ساعت هوشمند جدید هواوی با پشتیبانی از تعویض قاب رونمایی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، هواوی یک ساعت هوشمند جدید به‌نام Huawei Watch GT Cyber را با خودش به کنگره جهانی موبایل امسال بارسلونا آورده است. ساعتی که ظاهری شبیه به G-Shock دارد و بهترین قابلیت ساعت Pop Swatch را هم یدک می‌کشد. اما ماجرا چیست؟

ایده نوآورانه ساعت هوشمند جدید هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی Watch GT Cyber

تعویض بندها در ساعت‌های هوشمند طبیعی است، اما تا به حال هیچ ساعتی را ندیده‌ایم که بتوان قاب آن را هم تعویض کرد. اما این کار در ساعت هوشمند هواوی واچ جی‌تی سایبر امکان‌پذیر است. در واقع نمایشگر و بخش اصلی این ساعت از بدنه و بندها جدا می‌شود و شما می‌توانید آن را با مدل‌های دیگر تعویض کنید.

در حال حاضر خود هواوی شش قاب با رنگ‌هایی متنوع را برای این ساعت ارائه کرده و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد بتوانند خودشان قاب‌های متفرقه‌ای را برای این دیوایس طراحی و تولید کنند. حتی خود شما هم می‌توانید با یک پرینتر سه‌بعدی این کار را انجام دهید!

ساعت هوشمند جدید هواوی Watch GT Cyber

وقتی بدنه ساعت را جابجا می‌کنید، می‌تواند بندهای جدید متصل به خود را تشخیص دهد و یک واچ فیس مطابق آن را روی صفحه خود به‌نمایش بگذارد. شما حتی می‌توانید از لباس‌های خود عکس بگیرید تا خود ساعت هوشمندانه یک واچ فیس ست با آن را طراحی کند. نسخه Urban Edition این ساعت از یک قاب سرامیکی نانو کریستال و فریم فولاد ضد زنگ 316L بهره می‌برد. مدل Sport Edition آن هم با یک الیاف تقویت شده شبیه به پلاستیک عرضه می‌شود.

به‌زودی ساعت هوشمند متفاوت و جذاب هواوی وارد بازار چین، بازارهای آسیایی و آمریکای لاتین خواهد شد. فعلاً تاریخ عرضه آن به بازارهای اروپایی اعلام نشده است. باید دید آیا مشتریان از طرح نوآورانه امکان تعویض قاب ساعت هوشمند خود استقبال می‌کنند یا خیر. اگر پاسخ بله باشد، احتمالاً دیگر سازندگان هم این رویه را در پیش خواهند گرفت.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما