نظرسنجی شرکت EA درباره بازسازی نسخه‌های دوم و سوم Dead Space

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) نظرسنجی طراحی کرده است که کاربران نظرشان را پیرامون ساخت بازسازی نسخه‌های دوم و سوم Dead Space ابراز کنند.

نظرسنجی شرکت EA درباره بازسازی نسخه‌های دوم و سوم Dead Space

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ،بر اساس پُست توییتری «دیلیون راجرز»، شرکت EA یک نظرسنجی پیرامون بازسازی نسخه دوم و سوم Dead Space به طرفداران ارسال کرده است. طبق نتایج نظرسنجی، به نظر می‌رسد طرفداران مشتاق تجربه نسخه ریمیک Dead Space 2 هستند. اما نظر طرفداران از ساخت نسخه بازسازی Dead Space 3 متفاوت است.

ریمیک بازی تحسین‌برانگیز Dead Space در تاریخ 27 ژانویه (7 بهمن 1401) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PS5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی عرضه شد. در نسخه ریمیک Dead Space، بازیکنان با یک پایان‌بندی جدیدی روبرو می‌شوند که خبر از احتمال ساخت نسخه بعدی این سری می‌دهد. استودیو «موتیو» (Motive) در اواخر سال 2022 اعلام کرد مشغول توسعه بازی ابرقهرمانی «مرد آهنی» (Iron Man) است.

«رومن کامپوس-اوریولا»، کارگردان خلاق بازی Dead Space Remake درباره احتمال ساخته‌شدن نسخه بعدی این مجموعه می‌گوید:

من شخصاً از طرفداران بزرگ سری Dead Space هستم. اما در مورد آینده این سری نمی‌توانم چیزی بگویم. من نمی‌توانم درباره سایر پروژه‌ها صحبت کردم. اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که داشتن استودیوهایی با پروژه‌های متعدد امری غیرمعمول محسوب نمی‌شود. این اتفاق برای شرکت EA کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. من از اینکه به تیم توسعه بازی Dead Space ملحق شدم، بسیار خوشحال هستم. این برند برای ما جذابیت ویژه‌ای دارد.

بازسازی نسخه‌های دوم و سوم Dead Space

در سال 2011 برای پلتفرم‌های «ایکس باکس 360» (Xbox 360)، «پلی استیشن 3» (PlayStation 3) و رایانه شخصی (PC) منتشر شد. نسخه سوم بازی در سال 2013 برای پلتفرم‌های نسل هفتمی نیز عرضه شد. بر اساس گفته‌های شرکت EA، هر دو عنوان علی‌رغم دریافت واکنش‌های مثبت از سوی منتقدان و کاربران، متاسفانه در فروش عملکرد خوبی نشان ندادند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما