اولین گوشی تاشو جهان با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم احتمالا چینی است!

اقتصاد ۱۰۰ - نخستین گوشی هوشمندی که اسنپدراگون 8 نسل 2 را نوبر کرد، ویوو X90 پرو پلاس بود؛ ظاهرا اولین گوشی تاشو مجهز به این تراشه نیز، محصول Vivo است.

اولین گوشی تاشو جهان با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم احتمالا چینی است!

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، گوشی‌های منعطف و تاشو در یکی دو سال گذشته، شاید آن‌طور که انتظار می‌رفت پیشرفت سریعی نداشتند؛ اما هنوز پتانسیل بالایی دارند. یکی از مدل‌های در راه، ویوو ایکس فولد 2 است که به ادعای یک افشاگر چینی سرشناس (Digital Chat Station)، اولین گوشی تاشو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

نسل نخست Vivo X Fold هم مشخصات فنی چشمگیر، از جمله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 داشت که در ترکیب با طراحی باریک، جلوه خاصی به آن می‌بخشید. حالا ظاهرا جانشین آن نیز چنین فلسفه‌ای را دنبال می‌کند.

ویوو ایکس فولد گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 نسل 2

بر اساس اطلاعات لو رفته، Vivo با حفظ همان طراحی باریک، ظرفیت باتری گوشی جدید را 200 میلی‌آمپر ساعت افزایش می‌دهد و به 4800mAh می‌رساند. بد نیست بدانید که باتری گلکسی زد فولد ۴ با آن همه خاطرخواه، ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

علاوه بر تراشه پرچمدار کوالکام، ویوو X Fold 2 یک ویژگی نوبرانه دیگر هم در بین گوشی‌های تاشو خواهد داشت: پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات!

اصلا شاید هفته آینده در کنگره جهانی موبایل، این گوشی را ملاقات کنیم؛ ولی با توجه به پیشینه ویوو، ورود آن به بازار در نیمه نخست بهار محتمل‌تر است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما