هدفون بی‌سیم WH-CH720N سونی با امکاناتی فوق‌العاده معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - هدفون بی‌سیم WH-CH720N سونی با قابلیت‌های جذاب ارث رسیده از پرچمداران مثل حذف نویز فعال ۲۰ سطحی، شارژدهی ۳۵ ساعته و قیمت ۱۵۰ دلاری معرفی شد.

هدفون بی‌سیم WH-CH720N سونی با امکاناتی فوق‌العاده معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، سونی از یک هدفون میان‌رده جذاب رونمایی کرد که فناوری‌های جذاب هدفون گران قیمت WH-1000XM5 را به‌ارث می‌برند. هدفون بی‌سیم WH-CH720N از طراحی رو گوشی با پشتیبانی از چیپ پرچمدار V1 سونی بهره می‌برد. هدفون سونی به لطف این فناوری می‌تواند کیفیت صدای بالا و حذف نویز فعال (ANC) را با قیمتی پایین ارائه کند.

سازنده ژاپنی می‌گوید که عمر باتری این هدفون با وجود فعال بودن فناوری حذف نویز، ۳۵ ساعت خواهد بود. Sony WH-CH720N از فناوری DSEE و فناوری ارتقا کیفیت صوتی بهره می‌برد که باعث بهبود کیفیت فایل‌های موسیقی در سرویس‌هایی مثل اسپاتیفای می‌شود. در اینجا از اتصال چند نقطه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند و روی هر کاپ گوش، دو میکروفون قرار گرفته که به ارائه حذف نویز/ صدای محیط ۲۰ سطحی کمک می‌کند. شما می‌توانید تنظیمات این هدفون را هم از طریق یک اپلیکیشن موبایل به‌نام Sony Headphone Connect انجام دهید.

هدفون بی‌سیم WH-CH720N سونی

سونی با هدفون‌های میان‌رده‌اش، عملکرد درخشانی را از خودش به‌جا گذاشته است. درست مثل هدفون بی‌سیم WH-CH720N سونی که برخی از قابلیت‌های مدل‌های گران قیمت‌تر را هم در خودش جای داده است. به‌طور مثال گرچه این هدفون از حذف نویز فعال بهره می‌برد، اما برخلاف مدل گران قیمت WH-1000XM5، فاقد پردازنده ANC دوم است.

قیمت هدفون بی‌سیم WH-CH720N سونی

بنابراین نمی‌توانید انتظار سطح حذف نویز مشابهی با مدل گران قیمت‌تر را از مدل WH-CH720N داشته باشید. اما در مجموع حضور فناوری حذف نویز فعال در یک هدفون ۱۵۰ دلاری، خیلی عالی به‌نظر می‌رسد. سونی این محصول را در سه رنگ مشکی، آبی و سفید و از بهار پیش رو عرضه می‌کند. بنابراین اگر بودجه کافی را برای خرید هدفون ۴۰۰ دلاری WH-1000XM5 سونی ندارید، می‌توانید روی این مدل میان‌رده تازه رونمایی شده، حساب ویژه‌ای باز کنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما