گلکسی S23 اولترا ظاهراً مشکل عجیبی در لرزشگیر دوربین خود دارد [تماشا کنید]

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی تازه نشان می‌دهد که گلکسی S23 اولترا در بخش لرزشگیر دوربین خود دارای باگ عجیبی است که مانع از عملکرد صحیح این قابلیت می‌شود.

گلکسی S23 اولترا ظاهراً مشکل عجیبی در لرزشگیر دوربین خود دارد [تماشا کنید]

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، خیلی از دستگاه‌های جدید باگ‌هایی دارند که معمولاً تا پس از عرضه و رسیدن به دست تعداد زیادی از کاربران مشخص نمی‌شوند. گلکسی S23 اولترا هم ظاهراً در دوربین قدرتمند خود دارای باگ عجیبی است که باعث می‌شود لرزشگیر به‌درستی عمل نکند.

گلکسی S23 اولترا به‌عنوان قدرتمندترین پرچمدار فعلی سامسونگ مشکل عجیبی در بخش لرزشگیر دوربین دارد که نمی‌توان به‌راحتی منشأ آن را تشخیص داد. این باگ باعث می‌شود لرزشگیر عملکرد صحیحی نداشته باشد و تصویر دچار لرزش شود. به‌علاوه، براساس آن‌چه که در ویدیوی زیر دیده می‌شود، دوربین در حالت Photo با مشکلی شبیه لگ روبه‌رو می‌شود، درحالی‌که در حالت فیلمبرداری چنین مشکلی وجود ندارد.

کاربری که این مشکل را گزارش داده است، می‌گوید با بازنشانی تنظیمات دوربین می‌تواند تا حدی این مشکل را برطرف کند، اما زمانی که اپلیکیشن دوربین را می‌بندد و دوباره باز می‌کند، مجدداً با همین ایراد مواجه می‌شود. مالک این دستگاه می‌گوید گوشی او سقوط نکرده و آسیب فیزیکی ندیده است.

باگ لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا

درنتیجه، این ایراد یا باید مربوط به یک باگ نرم‌افزاری باشد یا قطعات این دستگاه به‌طور خاص معیوب بوده‌اند. منبع این گزارش مدعی است حالا احساس می‌کند که وقتی در داخل اپلیکیشن دوربین قرار دارد، دستگاه سریع‌تر داغ می‌شود.

از آن‌جایی‌که هنوز کاربران زیادی از بروز این مشکل در گلکسی S23 اولترا خود خبر نداده‌اند، باید منتظر باشیم تا ببینیم این باگ شایع است یا خیر. افزون‌براین، باید دید که این خطا در سایر مدل‌های سری S23 هم وجود دارد یا نه. اگر این مشکل توجه سامسونگ را به خودش جلب کند، می‌توان امیدوار به انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای پرچمداران جدید این شرکت بود.

سامسونگ پس از عرضه سری گلکسی S23 و One UI 5.1 همچنین با مشکلی در رابط کاربری خود روبه‌رو شده است که ظاهراً موجب افت عمر باتری در محصولات گلکسی می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما