معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 850D؛ مناسب برای تازه‌کارها

اقتصاد ۱۰۰ - دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 850D یکی از دوربین‌های میان‌رده‌ی برند کانن است که معمولا تازه‌کارها از آن استفاده می‌کنند.

معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 850D؛ مناسب برای تازه‌کارها

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجی مگ، این دوربین مانند دیگر دوربین‌های کانن، بسیار خوش‌دست است و می‌توانیم آن را به عنوان خوش‌دست‌ترین دوربین در این محدوده‌ی قیمتی در نظر بگیریم. همراه با این دوربین، یک باتری، یک شارژر، یک لنز و یک بند گردنی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. بسیاری از کاربران تازه‌کار ترجیح می‌دهند این دوربین را با لنز ارزان‌قیمت ۱۸-۵۵ میلی‌متری سفارش دهند که یک لنز بسیار ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. البته می‌توانید این دوربین را با لنز ۱۸-۱۳۵ هم سفارش دهید که میزان بزرگ‌نمایی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 850D مانند تمام دوربین‌های حرفه‌ای، از حافظه داخلی بهره نمی‌برد و بنابراین برای استفاده از آن باید کارت حافظه SD خریداری کنید. با توجه به اینکه این دوربین از فیلمبرداری ۴K پشتیبانی می‌کند، کارت حافظه موردنظر هم باید چنین قابلیتی داشته باشد. کارت حافظه این دوربین در بخش کناری تعبیه می‌شود و بنابراین اگر مثلا دوربین روی سه‌پایه قرار گرفته باشد، به راحتی قادر به تعویض کارت حافظه هستید. بنابراین در چنین شرایطی دیگر نیازی به جدا کردن دوربین از سه‌پایه نخواهید داشت.

به طور کلی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 850D گزینه‌ای مناسب برای تازه‌کارها محسوب می‌شود که هم برای فیلمبرداری و هم برای عکس‌برداری می‌تواند نیازهای این دسته از کاربران را به خوبی برطرف کند.

انتهای پیام

منبع : دیجی مگ

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما