آپدیت One UI 5.1 سامسونگ، شارژ باتری را می‌بلعد و آنتن‌دهی را مختل می‌کند!

اقتصاد ۱۰۰ - آپدیت One UI 5.1 سامسونگ که به‌تازگی منتشر شده، مشکلاتی را مثل تخلیه زودهنگام شارژ باتری و مشکلات آنتن‌دهی برای کاربران به‌وجود آورده است.

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ، شارژ باتری را می‌بلعد و آنتن‌دهی را مختل می‌کند!

گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، سامسونگ در رویداد معرفی گوشی‌های سری گلکسی S23 خودش، از جدیدترین نسخه رابط کاربری اندرویدی خود که One UI 5.1 نام دارد نیز رونمایی کرد. اکنون ساعاتی از انتشار این بروزرسانی برای گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی S22، گلکسی S21 و دو گوشی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ نیز گذشته است. در حالی که سرعت غول کره‌ای برای انتشار این بروزرسانی خیلی مناسب بوده، اما ظاهراً مشکلاتی را برای کاربران به‌وجود آورده است.

برخی از کاربران این گوشی‌ها گزارش داده‌اند که پس از دریافت آپدیت وان یو آی ۵.۱، گوشی آن‌ها دچار مشکل تخلیه زودهنگام شارژ باتری و مختلف شدن آنتن‌دهی شده است.

ظاهراً آپدیت One UI 5.1 سامسونگ غیرقابل اعتماد است

معمولاً بروزرسانی‌های نرم افزاری برای دستگاه‌های ما مفید هستند. با هر آپدیت جدید، قابلیت‌های جدیدی به گوشی‌ها اضافه می‌شود، امنیت آن‌ها ارتقا پیدا می‌کند و پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف گوشی حاصل خواهد شد. با این حال، گاهی اوقات عدم هماهنگی بروزرسانی‌های نرم افزاری جدید با دستگاه‌های قدیمی می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلفی در آن‌ها شود. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای صاحبان گوشی‌های پرچمدار چند سال اخیر سامسونگ با آپدیت One UI 5.1 افتاده است.

به‌طور مثال یکی از کاربران گوشی‌های گلکسی S22 می‌گوید که بعد از آپدیت گوشی خود، دچار مشکلاتی شده است. او می‌گوید گاهی اوقات در طول اجرای تصاویر متحرک، گوشی لگ می‌زند و شارژ باتری آن هم خیلی زودتر از آنچه که باید، تخلیه می‌شود.

کاربران از مسائل به‌وجود آمده ناامید شده‌اند و سامسونگ نیز سخت در تلاش است تا راه حلی را برای این موضوع بیاندیشد. همین باعث شده بسیاری از کاربران به نمایندگی‌های سامسونگ مراجعه کرده و با تیم خدمات این کمپانی تماس بگیرند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به‌زودی با یک بروزرسانی تکمیلی، می‌تواند این مشکل را حل کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما