رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو تغییرات طراحی پرچمدار بعدی اپل را نشان می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی رندرهای CAD پرچمدار اپل منتشر شده است که خبر از فریم خمیده‌تر و درگاه USB-C می‌دهد.

رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو تغییرات طراحی پرچمدار بعدی اپل را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،انتظار می‌رود به رسم هر ساله سری پرچمدار آیفون ۱۵ شامل چهار مدل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس (الترا) در پاییز سال جاری میلادی و در ماه سپتامبر معرفی شود. حالا در حالی که چندین ماه به رونمایی سری ایفون ۱۵ زمان باقی مانده است، امروز اولین رندرهای CAD آیفون ۱۵ پرو در دسترس کاربران قرار گرفت.

به طور معمول،‌ اپل رندرهای CAD محصولات جدید خود را زودتر برای تولیدکنندگان لوازم جانبی آسیایی ارسال می‌کند تا آن‌ها فرصت توسعه لوازم مختلف سازگار با این محصولات را داشته باشند. در این راستا، گزارش جدید حاوی این رندرها ادعا کرده است که رندرهای CAD آیفون ۱۵ پرو توسط یک تولید‌کننده چینی لوازم جانبی به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که در این تصاویر رندری می‌بینیم، درگاه USB-C سرانجام پس از شایعات فراوان راه خود را به نسل جدید آیفون‌ها باز خواهد کرد و برای اولین بار با سری آیفون ۱۵ عرضه خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد آیفون ۱۵ پرو با طراحی جدیدی همراه خواهد بود که فریم گوشی را در مقایسه با نسل پشتی مقداری خمیده‌تر نشان می‌دهد. اگر طراحی احتمالی این رندرها مشابه نسخه نهایی آیفون ۱۵ پرو از آب درآید، انتظار می‌رود در دست گرفتن نسل جدید آیفون راحت‌تر از گذشته باشد. از آن سو، انتظار می‌رود اندازه و رزولوشن تصویر نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مشابه نمایشگر ۶٫۱ اینچی آیفون ۱۴ پرو باشد با این تفاوت که پرچمدار نسل بعدی اپل از حاشیه نمایشگر کمتری بهره خواهد برد. در این راستا، انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو مقداری کوچکتر از نسل قبلی خود باشد. 

شایان ذکر است که در این رندرها ضخامت برآمدگی دوربین آیفون ۱۵ پرو نیز بیشتر از نسل قبل به تصویر کشیده شده است که نشانگر بهبودهای دوربین‌های این پرچمدار شامل سنسورهای بزرگ‌تر است. به علاوه، چینش سه دوربین و اسکنر لایدار (LiDAR) در جزیره دوربین آیفون ۱۵ پرو مشابه نسل قبلی است و احتمالا اپل تغییری در این بخش اعمال نخواهد کرد. ویژگی داینامیک آیلند نیز که برای اولین بار در سری آیفون ۱۴ پرو معرفی شد نیز در نسل جدید سری آیفون حضور خواهد داشت. البته شایعات ادعا کرده‌اند که ویژگی مذکور تنها محدود به نسخه‌های پرو نخواهد ماند و نسخه‌های استاندارد و پلاس نیز از این ویژگی بهره خواهند برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که منبع منتشرکننده این رندرها اذعان داشته است که تصاویر CAD آیفون ۱۵ پرو همه جوانب طراحی آن را نشان می‌دهد و ممکن است نسخه نهایی این گوشی طراحی متفاوتی با این رندرها داشته باشد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما