قیمت آیفون 15 و پلاس کاهش می‌یابد

اپل در ماه سپتامبر سری جدید آیفون 14 را با انبوهی از تغییرات و ویژگی‌های جدید معرفی کرد.

قیمت آیفون 15 و پلاس کاهش می‌یابد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،در حالی که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس مانند کیک‌های داغ فروخته می‌شوند، در مورد آیفون 14 و آیفون 14 پلاس نمی‌توان همین تفسیر را کرد. طبق آخرین گزارش‌ها، اپل در نظر دارد قیمت آیفون 15 سال آینده و آیفون 15 پلاس بزرگ‌تر را به دلیل تقاضای کمتر برای آیفون 14 و نسخه پلاس آن کاهش دهد.​

همانطور که گفتیم ممکن است اپل به دلیل فروش ضعیف سری استاندارد آیفون 14، قیمت آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را کاهش دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، تقاضا برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس استاندارد در مقایسه با مدل‌های «پرو» کم است. این خبر توسط yuex1122 در Naver به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد اپل در حال بررسی کاهش قیمت با آیفون 15 و آیفون 15 پلاس است. اگرچه این حرکت در وهله اول بسیار بعید به نظر می‌رسد اما با این وجود ممکن است که این اتفاق در عین ناباوری اتفاق بی‌افتد. دلیل این موضوع این است که شرکت اپل در حال بیشتر کردن شکاف بین مدل‌های استاندارد و مدل‌های Pro است و شکاف قیمت بیشتر برای مصرف‌کنندگان منطقی‌تر خواهد بود.

آیفون 14 هیچ مزیتی نسبت به آیفون 13 ندارد (که دلیل اصلی این است که کاربران به فکر خرید مدل دون به طور مستقیم از اپل با قیمت 200 دلار کمتر در مقایسه با قبلی هستند). آیفون 14 پلاس یک گوشی 900 دلاری است که فقط صفحه نمایش بزرگ‌تر و ظرفیت باتری را نسبت به مدل استاندارد ارائه می‌دهد. مشتریان به سادگی می‌توانند 200 دلار بیشتر برای خرید آیفون 14 پرو مکس خرج کنند که تغییرات عمده‌ای را از نظر طراحی، نمایشگر، دوربین، تراشه A16 Bionic و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

بر اساس گزارش خبرگزاری Macworld، فروش پرچمدار آیفون 14 پلاس «بسیار فراتر» حتی کمترین تخمین‌های اپل است و اپل در حال بررسی استراتژی‌های جدیدی با آیفون 15 برای معکوس کردن این روند است.

اپل از سال‌ها قبل برای عرضه گوشی خود برنامه‌ریزی می‌کند، بنابراین بعید است که برنامه‌های خود را برای آیفون 15 پلاس لغو کند. با این حال، اپل به طور جدی در حال بررسی کاهش قیمت است. کاربر Yyeux1122 که سابقه زیادی در افشای اطلاعات دارد، قیمت، تراشه و رنگ‌های آیفون 14 پرو و همچنین تغییرات طراحی و تاریخ عرضه آی‌پد نسل دهم را به‌طور دقیق پیش‌بینی کرده است.

این منبع اکنون به نحوه قیمت گذاری آیفون 15 و آیفون 15 پلاس توسط اپل اشاره کرده. با این حال، اگر اپل قصد دارد قیمت آیفون 15 پلاس را کاهش دهد، باید قیمت آیفون 15 را نیز کاهش دهد. اگر این شرکت قیمت را از 900 دلار به 800 دلار کاهش دهد، مدل «پلاس» به اندازه مدل استاندارد قیمت خواهد داشت. از این پس، قیمت استاندارد آیفون 15 به 700 دلار کاهش می‌یابد. همان قیمتی که اپل برای آیفون 13 مینی در نظر گرفته است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما