قیمت آیفون ۱۵ احتمالا گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

بر طبق پستی از طرف یک منبع ناشناس در شبکه اجتماعی Weibo، این احتمال وجود دارد که اپل امسال قیمت سری آیفون ۱۵، خصوصا مدل‌های پرو را افزایش دهد.

قیمت آیفون ۱۵ احتمالا گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،بر اساس گزارش‌های اخیر، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ممکن است با افزایش قیمت نسبت به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس مواجه شوند.

بر طبق گزارشی از یک منبع تایید نشده در شبکه اجتماعی Weibo، اپل قیمت مدل‌های آیفون ۱۵ پرو امسال را افزایش می‌دهد تا فاصله را با آیفون ۱۵ پلاس افزایش دهد اما میزان افزایش احتمالی قیمت این سری هنوز مشخص نیست. آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شوند، به این معنی که هر افزایش قیمت برای اولین بار باعث خواهد شد که قیمت هر دو مدل رده بالای آیفون از بالای ۱۰۰۰ دلار شروع شود.

این گزارش می‌افزاید که از آنجایی که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس تعدادی ویژگی در حال حاضر منحصر به آیفون‌های سری پرو را مانند داینامیک آیلند و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت، نیاز به جداسازی سری پرو و غیر پرو بیشتر خواهد شد.

ماه گذشته گزارش شد که اپل به طور جدی نگران فروش آیفون ۱۴ پلاس است که از ۸۹۹ دلار (فقط ۱۰۰ دلار کمتر از آیفون ۱۴ پرو) شروع می‌شود. در نتیجه ظاهرا این شرکت در حال بررسی استراتژی‌های قیمت گذاری مختلف برای افزایش فروش مدل‌های استاندارد است.

لازم به ذکر است که پست Weibo از منبعی بدون سابقه شناخته شده می‌آید، بنابراین در این مقطع زمانی باید با شک و تردید به آن نگاه کرد. با این وجود شایعات تایید نشده از شبکه اجتماعی Weibo گهگاه اطلاعات دقیقی مانند فلش تطبیقی TrueTone آیفون ۱۴ پرو و گزینه‌های رنگی برخی دستگاه‌ها را فاش کرده‌اند.

سال گذشته گزارش‌های متعددی داشتیم مبنی بر اینکه مدل‌های آیفون ۱۴ شاهد افزایش قیمت حدود ۱۰۰ دلاری خواهند بود، اما این امر محقق نشد و قیمت این دستگاه‌ها به مانند سری آیفون ۱۳ ادامه یافت. از طرفی مدل کوچکتر سری پرو آیفون‌ها، از سال ۲۰۱۷ قیمت ۹۹۹ دلاری داشته است، بنابراین زمان زیادی از این موضوع می‌گذرد و این احتمال نیز وجود دارد که اپل امسال قیمت‌ها را افزایش دهد.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما