هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - بر اساس شایعات منتشر شده، ظاهرا اپل در ابتدا قصد داشته حدود دو ماه دیگر از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند.

هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازدیجی کالامگ ، بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، رونمایی از این محصول حدود ۲ ماه به تعویق افتاده است. به نظر می‌رسد در رویداد WWDC 2023 شاهد رونمایی از این هدست خواهیم بود. این مراسم هر ساله اواخر فصل بهار برگزار می‌شود. بنا به شایعات مطرح شده، مدیران اپل به این نتیجه رسیده‌اند که قبل از معرفی رسمی، چند مشکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول باید برطرف شود.

این اولین باری نیست که معرفی این محصول جذاب به تاریخ دیگری موکول می‌شود. باید خاطرنشان کنیم اپل می‌خواسته این محصول را در اواسط ۲۰۲۲ رسما رونمایی کند ولی معرفی آن به ژانویه ۲۰۲۳ منتقل شد. هنوز مشخص نیست که آیا رویداد جداگانه‌ی اپل در فصل بهار برگزار می‌شود یا نه زیرا ظاهرا در این رویداد با مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی و نسل جدید مک پرو روبرو خواهیم شد.

هدست اپل

در هر صورت واقعیت این است که هدست واقعیت ترکیبی اهمیت بسیار زیادی برای اپل دارد زیرا پس از سال‌ها، قرار است این شرکت از یک محصول کاملا جدید رونمایی کند. با توجه به این حساسیت‌ها، ممکن است بار دیگر تاریخ معرفی آن به زمان دیگری موکول شود. ظاهرا مشکلات اصلی این هدست مربوط به سنسورهای تشخیص حرکت چشم و دست هستند. برای یادآوری باید بگوییم که کاربران با حرکت دادن چشم و دست خود می‌توانند اپلیکیشن‌های این هدست را کنترل کنند.

اگر شایعات مطرح شده صحت داشته باشند، این محصول قرار است با قیمتی در حدود ۳۰۰۰ دلار راهی بازار شود. بنابراین قرار نیست مورد توجه عموم کاربران قرار بگیرد و فقط تعداد محدودی از کاربران این محصول گران‌قیمت را خریداری خواهند کرد. گفته می‌شود اپل توسعه‌ی نسل بعدی این هدست را هم آغاز کرده که قیمت پایین‌تری خواهد داشت. گفتنی است حتی اگر این محصول در رویداد WWDC 2023 معرفی شود، احتمالا چند ماه بعد از آن به دست کاربران خواهد رسید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما