هدست «Reality Pro» اپل احتمالا قبل از کنفرانس WWDC معرفی خواهد شد

طبق گفته مارک گورمن افشاگر معتبر اپل، این شرکت قرار است هدست واقعیت ترکیبی خود را در بهار امسال معرفی کند اما عرضه آن به پاییز موکول خواهد شد.

هدست «Reality Pro» اپل احتمالا قبل از کنفرانس WWDC معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،هدست واقعیت ترکیبی اپل که به احتمال زیاد «Reality Pro» نامیده می‌شود، طی رویدادی در بهار امسال قبل از رویداد WWDC که معمولا در ژوئن (خرداد) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در خبرنامه این هفته خود گفته که برنامه فعلی اپل این است که این هدست را طی رویدادی در بهار، قبل از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت در ژوئن معرفی کند. به گفته این افشاگر اپل قصد دارد این محصول را معرفی کند، سپس توسعه دهندگان سیستم عامل آن یعنی «xrOS» را در WWDC یعنی قبل از عرضه در پاییز معرفی کنند.

تعویق نهایی این محصول در سال گذشته اتفاق افتاد؛ تا همین اواخر هم اپل قصد داشت این هدست را در ژانویه ۲۰۲۳ معرفی و در اواخر امسال عرضه کند. اکنون این شرکت قصد دارد آن را در بهار امسال معرفی و قبل از کنفرانس توسعه دهندگان در سراسر جهان رونمایی کند.

با طرح فعلی اپل می‌تواند این دستگاه را احتمالا با نام Reality Pro به مصرف‌کنندگان معرفی کند و سپس توسط کنفرانس توسعه دهندگان در ماه ژوئن به ویژگی‌های نرم افزاری آن سرعت بخشد. دراین جدول زمانی اپل این محصول را اواخر پاییز ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

در چند سال گذشته هر سال شایعه می‌شد که اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در آن سال معرفی می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ سالی است که این اتفاق در نهایت رخ می‌دهد. به گفته گورمن اپل در حال حاضر با چندین توسعه دهنده برجسته روی تجربیات و اپلیکیشن‌های هدست خود و سیستم عامل xrOS کار می‌کند. انتظار می‌رود اولین هدست اپل یک محصول رده بالا و خاص باشد که برای حرفه‌ای‌ها و توسعه دهندگان پیش از عرضه هدست‌های مقرون به صرفه در چند سال آینده طراحی شده باشد.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما