فهرست بازی‌های ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - طبق شایعات منتشر شده، شرکت «سونی» (Sony) قصد دارد عناوینی نظیر Horizon Forbidden West و Resident Evil 7 را در فهرست بازی‌های ماه فوریه «پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم» (PS Plus Extra and Premium) اضافه کند.

فهرست بازی‌های ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،با اینکه شرکت Sony به طور رسمی فهرست عناوین این ماه PS Plus Extra را اعلام نکرده است. اما کاربر Billbul-kun اغلب پیش‌بینی‌های درستی از فهرست بازی‌های سرویس‌های Xbox Live Gold و PS Plus Collection در گذشته انجام داده است. حضور بازی Horizon Forbidden West در این فهرست می‌تواند برای مشترکین این سرویس اتفاقی خوشحال‌کننده باشد. البته هنوز معلوم نیست کدام نسخه از این بازی در این فهرست برای کاربران قابل دریافت خواهد بود.

بازی‌های ماه فوریه پلی استیشن پلاس اکسترا

نکته قابل توجه دیگر این فهرست، حضور بازی Resident Evil 7 است. عنوانی که بخشی از مجموعه PS Plus روی کنسول پلی استیشن 5 موجود است. اما به نظر می‌رسد نسخه نسل هشتمی REVII در این فهرست برای کاربران قابل دریافت باشد. شرکت سونی در اوایل ماه فوریه اعلام کرد دسترسی کاربران به بخش PS Plus Collection در ماه مه 2023 برای همیشه قطع می‌شود.

«جیم رایان»، رئیس بخش سرگرمی سونی در راستای تعطیل شدن بخش PS Plus Collection گفت:

ما همچنین می‌خواستیم یک به‌روزرسانی در مجموعه PlayStation Plus ارائه کنیم. این حالت در زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 در سال 2020، به‌عنوان یکی از مزایای اختصاصی این کنسول نسل جدید در دسترس کاربران قرار گرفته بود. ما می‌خواهیم در تاریخ 9 مه سال جاری، بخش کالکشن پلی استیشن پلاس را برای همیشه تعطیل کنیم. بازیکنان می‌توانند تا پیش از تاریخ 9 مه، بازی‌های این بخش را تهیه نمایند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما