دستگاه فشار خون شیائومی معرفی شد؛ ورود اژدهای چینی به دنیای پزشکی

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی به‌تازگی از یک دستگاه فشار خون 40 دلاری رونمایی کرده که قادر است به‌سادگی ضربان قلب و فشار خون افراد را پایش کند. این دستگاه تحت برند MIJIA به بازار عرضه خواهد شد.

دستگاه فشار خون شیائومی معرفی شد؛ ورود اژدهای چینی به دنیای پزشکی

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، غول تکنولوژی چین، شیائومی، به‌تازگی از یک دستگاه هوشمند پایش فشار خون تحت برند MIJIA رونمایی کرده است. این دستگاه قادر است به افرادی که مشکلات خونی یا قلبی عروقی دارند کمک کند که ضربان قلب یا فشار خون خود را به‌طور کامل تحت نظر داشته باشند.

این محصول قیمت مناسبی داشته و استفاده از آن بسیار ساده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که خیلی زود بتواند به یکی از پرفروش‌ترین گجت‌های شیائومی تبدیل شود.

دستگاه فشار خون شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

دستگاه فشار خون جدید MIJIA قادر است از طریق گیره‌هایی که به‌سادگی دور بازوی فرد قفل می‌شوند، به اندازه‌گیری فشار خون بپردازد. طراحی گیره‌های این دستگاه به‌گونه‌ای‌ست که به‌صورت خودکار و به‌طور صحیح دور بازو قفل می‌شود. به همین دلیل استفاده از آن حتی برای افراد با معلولیت‌های حرکتی هم ساده خواهد بود.

دستگاه فشار خون شیائومی

این دستگاه همچنین از یک صفحه نمایش 3.7 اینچی هم بهره می‌برد که سنجه‌های اندازه‌گیری‌شده را با فونت درشت نمایش می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه فشار خون جدید شیائومی از دستیار صوتی XiaoAI هم پشتیبانی می‌کند و قادر است هریک از پارامترهای اندازه‌گیری شده را با صدایی با بلندی تنظیم‌شده از قبل قرائت کند.

این دستگاه همچنین به چندین کلید فیزیکی هم مجهز است که کار کردن با آن را ساده‌تر می‌کنند. بعلاوه، محصول جدید شیائومی قادر به ذخیره کردن هریک از مقادیر فشار خون یا ضربان قلب است تا از آن‌ها برای مقایسه‌های بعدی استفاده کند.

کاربران هریک از گوشی‌های شیائومی می‌توانند با متصل کردن این دستگاه به اپلیکیشن مربوط به آن، ضمن ثبت تاریخچه‌ای طولانی‌تر از ضربان قلب و فشار خون، سطح باتری دستگاه را نیز کنترل کنند.

دستگاه فشار خون شیائومی

پایشگر فشار خون MIJIA همچنین به ادعای شیائومی عمر باتری بسیار طولانی داشته و با فرض دو بار سنجش در طول روز قادر است با هر بار شارژ تا سه ماه کاربران را همراهی کند! شارژ باتری نیز از طریق کابل USB-C انجام می‌شود.

گجت فوق عملکردی کاملا هوشمند داشته و در صورتی که گیره به‌طور صحیح به دور بازو قفل نشده باشد یا دست فردی که قصد اندازه‌گیری فشار خونش را داریم، حرکت کند، به کاربر در خصوص احتمال خطا در اندازه‌گیری هشدار می‌دهد. این دستگاه همچنین فشار خون یا ضربان قلب غیرطبیعی که می‌تواند به‌دلیل بیماری‌های قلبی عروقی باشد را هم به کاربر اخطار می‌دهد.

دستگاه فشار خون شیائومی

دستگاه فشار خون شیائومی در حال حاضر در مرحله جذب سرمایه است و پس از آن با قیمت ۴۰ دلار به دست مشتریان خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول ارزشمند در بازارهای خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما