گوشی آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی و قیمت بسیار مناسب معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی ارزان قیمت آنر X8a با طراحی زیبا و چشم‌نواز و مشخصات جذابی مثل دوربین سه‌گانه ۱۰۰ مگاپیکسلی باکیفیت و شارژ سریع باتری رونمایی شد.

گوشی آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی و قیمت بسیار مناسب معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، جدیدترین گوشی اقتصادی کمپانی آنر معرفی شد. آنر X8a، یک گوشی جذاب با دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی است. در قلب تپنده این گوشی چینی، چیپست Helio G88 مدیاتک حضور دارد که ۶/۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه غیرقابل ارتقا آن را همراهی می‌کنند. از نظر طراحی نیز، این گوشی با ضخامتی گم و لبه‌های نوک تیز به‌سبک آیفون ۱۴ اپل، زیباتر از بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت بازار به‌نظر می‌رسد.

آنر X8a؛ زیبا، جذاب و ارزان قیمت

گوشی آنر X8a

اما به قابلیت جذاب و اصلی این گوشی، دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی آن می‌رسیم. دوربینی که در پشت یک لنز با دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار قرار گرفته است. حضور چنین دوربینی روی یک گوشی ارزان قیمت خیلی جذاب به‌نظر می‌رسد. البته آن را یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. درون حفره‌ای که روی نمایشگر گوشی قرار گرفته هم می‌توان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را یافت.

گوشی آنر X8a

در بخش نرم افزاری این گوشی Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ نصب است و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد انرژی این گوشی را تأمین کند. ضمن اینکه خود باتری هم با فناوری فست شارژ ۲۲.۵ واتی، شارژ مجدد می‌شود.

گوشی جدید آنر ایکس ۸ ای در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Titanium Silver) و آبی (Cyan Lake) وارد بازار می‌شود. در حال حاضر هم نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۲۰ پوند در انگلستان پیش‌فروش شده است

انتهای پیام

منبع : گجت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما