دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید اپل به آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس هم اضافه می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - خبر رسیده که آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس هم دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید اپل را ارائه خواهند کرد. این می‌تواند iPhone 15 را جذاب‌ترین گوشی سال ۲۰۲۳ کند.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید اپل به آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس هم اضافه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، هنوز زمان زیادی تا عرضه آیفون‌های جدید اپل در پاییز سال ۱۴۰۲ باقی‌مانده است. با این حال هیچوقت نمی‌توان جلوی شایعات و گمانه‌زنی‌ها را گرفت. بسیاری از تحلیلگران از همین حالا شروع به گمانه‌زنی در مورد امکانات و قابلیت‌های گوشی‌های خانواده iPhone 15 اپل کرده‌اند. یکی از جدیدترین تحلیل‌ها، مربوط به اکانت Apple Hub در توییتر است که مدعی شده آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس از طراحی جدیدی برای ماژول دوربین پشتی بهره‌مند می‌شوند و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید اپل به آن‌ها اضافه خواهد شد.

ماژول دوربین جدید روی نسخه معمولی و پلاس آیفون ۱۵

اما این پایان خبرهای خوب در مورد دو مدل استاندارد و پلاس iPhone 15 نیست. گفته می‌شود این دو جزیره پویا یا Dynamic Island، ویژگی جذاب انحصاری آیفون ۱۴ پرو را هم دریافت خواهند کرد. علاوه بر این به یک پورت USB-C با سرعت بالا برای شارژ مجهز می‌شوند و چیپست A16 با ۶ گیگابایت رم در قلب تپنده آن‌ها حضور خواهد داشت.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و جزیره پویا در آیفون ۱۵

اضافه شدن دوربین پریسکوپی به آیفون ۱۵ پرو

در مورد مدل‌های گران قیمت‌تر نیز شنیده می‌شود آیفون ۱۵ پرو و پرو پلاس برای نخستین بار از یک دوربین پریسکوپی بهره‌مند خواهند شد. دوربین آیفون ۱۵ پرو می‌تواند زوم اپتیکال ۶ برابری و دوربین نسخه پرو مکس زوم اپتیکال ۱۰ برابری را ارائه کند. این افشاگر همچنین تأیید کرده که آیفون‌های بعدی از وای فای 6E پشتیبانی خواهند کرد و ورودی USB-C روی آن‌ها، سرعت تاندربولت ۳ را ارائه می‌کند.

اپل به محافظه‌کاری در مورد تغییر طراحی گوشی‌هایش مشهور است، اما اضافه شدن جزیره پویا و ماژول سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو، می‌تواند نشانه خوبی از تغییر استراتژی‌های غول آمریکایی باشد. گمانه‌زنی‌هایی در خصوص عرضه یک آیفون اولترا ویژه نیز در سال ۲۰۲۴ شنیده می‌شود. اگر این واقعیت داشته باشد، آیفون اولترا در کنار گوشی‌های سری آیفون ۱۶ عرضه می‌شود.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و جزیره پویا در آیفون ۱۵

توییت Apple Hub

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما