مایکروسافت بازی های جدیدی را برای Game Pass، کنسول و PC معرفی کرد

اقتصاد ۱۰۰ -مایکروسافت به تازگی چندین عنوان گیمینگ را برای PC، اکس باکس و همچنین Xbox Cloud Gaming و گیم پس اعلام کرده که شامل بازی های جالب و متنوعی می‌شود.

مایکروسافت بازی های جدیدی را برای Game Pass، کنسول و PC معرفی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،Hi-Fi Rush یکی از این بازی‌ها است که قرار است به صورت یک بازی اکشن ریتمی، که توسط استودیو شینجی میکامی یعنی Tango Gameworks تولید شده، معرفی و عرضه شود.

GoldenEye 007 بازی از سری جیمزباند نیز برای کنسول و پلتفرم ابری اکس باکس در 30 ژانویه در دسترس قرار می‌گیرد و 27 ژانویه نیز به Game Pass می‌پیوندد. نسخه کنسول و Cloud بازی Age of Empires II: Definitive Edition و همچنین Inkulinati قرار است همراه با عناوین گیمینگ دیگر در 31 ژانویه به سرویس اشتراکی اکس باکس اضافه شوند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که بازی Darkest Dungeon برای کنسول، PC و Cloud در تاریخ 2 فوریه همراه با بازی‌های Grid Legends (پلتفرم ابری) منتشر می‌شود. Microsoft همچنین قرار است در 7 فوریه ادیشن Game of the Year بازی Hot Wheels Unleashed را برای پلتفرم ابری، کنسول و پی سی در دسترس قرار دهد.

مایکروسافت بازی جدید گیم پس

ردموندی‌ها همچنین اشاره کردند که بازی‌های Donut County، Taiko no Tatsujin: The Drum Master، Telling Lies و Worms WMD در 31 ژانویه در سرویس Game Pass برای همه پلتفرم‌ها از دسترس خارج خواهند شد.

بازی اکشن ماجراجویی اول شخص High on Life در دسامبر گذشته در اکس باکس گیم پس در دسترس قرار گرفت و رکوردهای قابل توجه‌ای نیز برای تعداد مشارکت گیمرها در آن ثبت شد. به گفته مایکروسافت، این بازی بزرگترین عرضه در سال 2022، بزرگترین عرضه یک ویدئو گیم شخص ثالث در تمام دوران‌ها و بزرگترین عرضه یک بازی تک نفره از لحاظ تعداد مشارکت گیمرها بوده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما