تصاویر تبلیغاتی جدید گلکسی اس ۲۳ الترا جزئیات طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

نسخه پرمیوم سری گلکسی اس 23 امروز در تصاویر رندری جدید دیده شد که طراحی این پرچمدار را به خوبی نشان می‌دهد.

تصاویر تبلیغاتی جدید گلکسی اس ۲۳ الترا جزئیات طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،قبلا طراحی و رنگ‌بندی نسخه پرمیوم سری گلکسی اس ۲۳ موسوم به گلکسی اس ۲۳ الترا را در تصاویر رندری مختلفی دیده بودیم که نشان می‌داد پرچمدار پرمیوم سامسونگ از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 22 الترا بهره می‌برد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از گلکسی اس ۲۳ الترا به اشتراک گذاشته شده است که ادعا می‌شود مربوط به تصاویر تبلیغاتی این گوشی است.

با اولین نگاه به تصاویر تبلیغاتی جدید گلکسی اس ۲۳ الترا، نمی‌توانیم تفاوت واضحی بین این گوشی و گلکسی اس 22 الترا پیدا کنیم. البته به نظر می‌رسد همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند نمایشگر گلکسی اس ۲۳ الترا دیگر با طراحی کاملا تخت همراه نیست و اندکی در لبه‌های آن خمیدگی دیده می‌شود.

در پنل پشتی گلکسی اس ۲۳ الترا نیز چینش دوربین‌ها تغییر نکرده است و دوربین چهارگانه آن به مانند گلکسی اس 22 الترا قرار گرفته است. البته باید اشاره کرد که اندازه سنسورهای گوشی پرمیوم موردانتظار سامسونگ بزرگ‌تر شده است و برآمدگی آن‌ها نیز بیشتر شده است. همانطور که می‌دانیم، بزرگ‌ترین بروزسانی گلکسی اس ۲۳ الترا دوربین 200 مگاپیکسلی جدید است که سامسونگ در تیزرهای ویدئویی نیز به طور غیر مستقیم به آن اشاره کرده بود. طبق تیزرهای غول فناوری کره جنوبی، دوربین گلکسی اس ۲۳ الترا عملکرد بسیار خوبی در تصویربرداری در شرایط نوری کم خواهد داشت.

شایان ذکر است که تصاویر گلکسی اس ۲۳ الترا چهار رنگ اصلی گلکسی اس ۲۳ الترا را نیز نشان می‌دهد که سامسونگ آن‌ها را Phantom Black، Cotton Flower، Botanic Green و Misty Lilac می‌نامد. انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس نیز در رنگ‌های مشابه عرضه شوند. به علاوه، برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که گلکسی اس ۲۳ الترا در چهار رنگ دیگر شامل قرمز، آبی روشن، سبز روشن و خاکستری نیز روانه بازار خواهد شد.

گزارش‌های قبلی با اشاره به مشخصات فنی گلکسی اس ۲۳ الترا  اذعان داشته‌اند که این گوشی از نسخه اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل دو بهره خواهد برد که با کانفیگ حافظه رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی تا 1 ترابایت همراه خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی خواهد بود که البته ادعا شده است کیفیت آن به طرز چشمگیری بهبود خواهد داشت. همچنین دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سیستم لرزشگیر تصاویر و فوکوس گلکسی اس ۲۳ الترا پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.  

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۳ شامل سه مدل گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا در تاریخ 1 فوریه مصادف با 12 بهمن معرفی خواهد شد. 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما