گلکسی بادز 2 پرو و سری گلکسی واچ 4 و واچ 5 تجربه تصویربرداری کاربر را بهبود می‌بخشند

بروزرسانی جدیدی برای هدفون پرمیوم و سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده است که قابلیت‌های تازه‌ای برای بهبود تجربه تصویربرداری کاربر به همراه دارد.

گلکسی بادز 2 پرو و سری گلکسی واچ 4 و واچ 5 تجربه تصویربرداری کاربر را بهبود می‌بخشند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،امروز سامسونگ اعلام کرد بروزرسانی جدیدی برای هدفون پرمیوم TWS گلکسی بادز 2 پرو و سری‌ ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 عرضه خواهد شد. طبق اعلام غول فناوری کره جنوبی، این بروزرسانی جدید تجربه کاربری دوربین گوشی را بهبود می‌بخشد و قابلیت جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

براساس این گزارش، قابلیت جدید گلکسی بادز 2 پرو 360 Audio Recording نام دارد که امکان ضبط صدای 360 درجه محیطی به وسیله میکروفون‌های این هدفون و اضافه کردن به ویدئوهای ثبت شده را مهیا می‌سازد. با توجه به ادعای سامسونگ، ظاهرا کاربرانی که این ویدئوها را تماشا می‌کنند صدای حقیقی محیط را می‌شوند. به علاوه، صدای 360 درجه هدفون گلکسی بادز 2 پرو تجربه صدای فراگیر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به صدای واقعی شباهت زیادی دارد.

قابلیت 360 Audio Recording به وسیله ویژگی پیشرفته Bluetooth LE Audio از هر دو میکروفون به طور همزمان برای ضبط صدا استفاده می‌کند که به فراگیر شدن صدا کمک شایانی می‌کند. البته باید اشاره کرد که قابلیت جدید گلکسی بادز2 پرو تنها برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در دسترس خواهد بود چرا که این فقط این گوشی‌ها از ویژگی Bluetooth LE Audio پشتیبانی می‌کنند. سری موردانتظار گلکسی اس 23 نیز حتما از قابلیت 360 Audio Recording بهره خواهند برد.

قابلیت دوربین جدید سری گلکیسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 به کاربر اجازه می‌دهد از طریق برنامه Camera Controller بزرگنمایی (زوم) دوربین گوشی خود را کنترل نمایند. در این راستا، سامسونگ اعلام کرده است برای اعمال بزرگنمایی تنها نیاز است کاربر نمایشگر ساعت را با دو انگشت بکشد و یا از حلقه چرخان استفاده کند. طبق ادعای غول فناوری کره جنوبی، این قابلیت جدید برای ثبت تصاویر سلفی و تصاویر گروهی که فاصله زیادی از دوربین وجود دارد مناسب است و دیگر نیاز نیست برای ایجاد فریم دلخواه کاربر چندین بار سمت گوشی برود.

در نهایت باید اشاره کرد که ویژگی جدید دوربین سری گلکسی واچ برای ساعت‌های گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 4 کلاسیک و گلکسی واچ 4 از ابتدا ماه فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما