سرفیس Duo 3 احتمالا اولین گوشی مایکروسافت با نمایشگر تاشو خواهد بود

نسل جدید سرفیس Duo از طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 بهره خواهد برد.

سرفیس Duo 3 احتمالا اولین گوشی مایکروسافت با نمایشگر تاشو خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،سال 2020 بود که مایکروسافت از گوشی جدیدی به نام سرفیس Duo رونمایی کرد که از دو نمایشگر برخوردار بود و به صورت کتاب باز می‌شد. سال 2021 نسل دوم این گوشی موسوم به سرفیس Duo 2 معرفی شد که با مشخصات فنی بهبودیافته ولی طراحی مشابه همراه بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با تحولی بزرگ در طراحی این گوشی هوشمند، نسل سوم سرفیس Duo را با فرم فکتور یک گوشی تاشو روانه بازار کند.

طبق این گزارش که توسط وبسایت WindowsCentral به اشتراک گذاشته شده است، مایکروسافت در نظر دارد سرفیس Duo 3 را با طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 عرضه کند. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی جدید مایکرسافت از نمایشگر داخلی تاشو، لولای 180 درجه‌ای و نمایشگر کاور بهره ببرد. به علاوه، این وبسایت خبری ادعا می‌کند تصمیم عرضه سرفیس Duo 3 با طراحی تاشو در حالی اتخاذ می‌شود که این برند برجسته در طی یک سال گذشته مشغول انجام تست‌های سخت‌افزاری مختلف و آزمایش‌های گوناگونی برای تغییر طراحی این گوشی بوده است.

در این گزارش اذعان شده است که مایکروسافت در ابتدا قصد داشته است سرفیس Duo 3 را با طراحی مشابه نمایشگر دوگانه نسل‌های قبلی عرضه کند. به علاوه، انتظار می‌رفت سرفیس Duo 3 با بهبودهای مختلفی مانند حاشیه نمایشگر کمتر، نمایشگر طویل‌تر و شارژ بی‌سیم همراه شود. حالا اما به نظر می‌رسد عقیده مایکروسافت برای عرضه سرفیس Duo 3 با زبان طراحی سری Duo عوض شده است و قصد دارد این گوشی را با طراحی تاشو روانه بازار کند.


 

شایان ذکر است WindowsCentral در این گزارش ادعا کرده است مایکروسافت توجه به ویژه‌ای بر نرم‌افزار سرفیس Duo 3 خواهد داشت که آن را از دیگر گوشی‌های تاشو بازار متمایز می‌کند. یکی از قابلیت‌های نرم‌افزاری احتمالی این گوشی یکپارچه‌سازی اکوسیستم سرفیس Duo 3 و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد در حال حاضر جزئیات فنی سرفیس Duo 3 مشخص نشده است و حتی معلوم نیست این گوشی در طی سال جاری معرفی خواهد شد و یا رونمایی آن به زمان دیگری موکول خواهد شد. به علاوه، امکان دارد مایکروسافت نام گوشی خود را نیز عوض کند و با نام تجاری متفاوتی که طراحی تاشو آن را مشخص می‌کند، روانه بازارکند. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما